Skip to main content

mooie dingen over jou! (lees dit als je je kut voelt)

• September 3, 2026
  • 0 reacties
  • 7 Bekeken

mmarco
Forum|alt.badge.img+2

hoi. ik ben Marco. ik heb last van selfharm en zelfmoordgedachtes. ik ben non-binair. mijn familie is niet perfect. die van jouwe denk ik ook niet. stel je voor: je hebt zelfmoord gepleegd. jou moeder\verzorger te huilen, ‘had ik mijn kind maar geholpen, had ik hem\haar\hun maar beter verzorgd.’ huilt jou moeder\verzorger. naast haar staat jou (beste) vriend. die kijkt bang om zich heen. jou neef/nicht ziet er moe uit van het huilen. ‘wat een sukkel ben ik, waarom heb ik hem/haar/hun niet geholpen met zijn/haar/hun problemen.’ spookt er in hun hoofd. zie je, mensen gaan je missen als je dood bent. ga jij jou leven verspillen aan zelfmoord? kind, je hebt nog een hele toekomst. misschien inspireer jij mensen. misschien vind jij een middel om mensen met kanker beter te helpen. misschien word je wel beroemd. wie weet. ik hou van jou. voor altijd. jij bent prachtig. jij bent mooi, vergeet dat nooit. de wereld zou er zo leeg uit zien zonder jou, schat. even doorbijten en dan zijn al jou problemen weg. zoek hulp, via jou huisarts of vrienden. je mag hier ook venten (gw over je problemen praten enzo) veel succes, lieverd. ik hou van je, blijf sterk <3