Mooi zijn

  • 5 June 2022
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Yo!

Alle meisjes zijn zo veranderd. Eerst was niemand echt bezig met uiterlijk en waren we gwn super chill en leuk enzo. Maar ineens is iedereen er super erg mee bezig. Ze doen ineens make-up op, gaan elke dag hun haar helemaal netjes en perfect doen, doen altijd dure parfum op, haar verven, lippenstift, etc. Ik kwam hierachter toen ik met ze op kamp was. Nu voel ik me dus echt vet k*t, want ik voel me nu echt lelijk omdat ik deze dingen allemaal niet doe. Ik voel me echt alsof ik nu niet bij ze hoor. Soms zeggen ze ook dingen zoals: “Ja maar jij pakt toch ook altijd gwn iets uit de kast om aan te doen” of “Doe jij soms wel deodorant op”

Ze zijn overigens echt lief, maar hierdoor voel ik me dus echt rot.

Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik weet echt niet wat ik moet doen


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Hai!

 

Je hoeft je zeker niet zorgen te maken over die troep (make-up etc..), ze doen het waarschijnlijk omdat ze super mooi willen uitzien om jongens te krijgen. 

Weet niet zeker, maar dat is mijn conclusie.

Zelf is het genoeg om 2x per dag te douchen en gewoon met je hygiëne bezig zijn. Niet met al die chemische afval.

 

Hopelijk helpt dit je op weg! Veel succes

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, 

@grappige_kletser, 2x per dag douchen is overbodig, vooral met het watertekort op de wereld. 1x per dag is genoeg :)

Maar ik ben het volledig met @grappige_kletser eens. Je hoeft echt niet makeup op te doen om mooi te zijn, ik ben zelf, net als vele andere jongens, verliefd op een meisje die nooit make-up op doet. Uiterlijk maakt het meeste van ons echt niet uit, dus over jongens hoef je al helemaal geen zorgen te maken. 

Wees gewoon hygiënisch, douche 1x per dag en doe deodorant/parfum op, want iedereen, maar écht iedereen gaat stinken in de puberteit. 

Groetjes!

Reputatie 1
Badge

@Sano07 

 

Idd, zelf doe ik het ook maar dan vind ik zelf dat de andere mensen raar zullen reageren :)

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

 

Hoi Frikandelletje,

Jongens vinden het vaak juist veel leuker als een meisje er natuurlijk uitziet en niet liters make up op doet (een beetje kan wel leuk zijn maar hoeft niet per cé). Ben zelf jongen dus spreek uit ervaring. En wat kleren betreft moet je gwn lekker aan doen wat je aan wil doen en hebben anderen daar niks over te zeggen! Dus als jij er leuk uit wil zien met kleren voor andere jongens bijv. dan doe je dat. Maar als je dat nog niks kan schelen en als je daar nog helemaal niet mee bezig bent in tegenstelling tot je vriedinnen maakt dat niks uit en hebben zij daar niks over te zeggen!

Reageer