Skip to main content

Hallo,

Ik ben een J14 en heb ontzettend veel mood swings. Dit betekent dus dat ik me het ene moment heel opgewekt, levendig en optimistisch voel. En het andere moment juist het tegenovergestelde. Ook heb ik erg veel last van doordenkende gedachtes. In de avond voel ik me vaak erg somber en wanneer ik naar bed ga klaar ik juist vaak op en voelt het alsof ik fitter ben dan overdag. Ik  stel dan bijv. doelen op waar ik me dan zogenaamd aan ga houden of ik ga liggen piekeren over wat er die dag allemaal is gebeurt.  Weet iemand hoe ik hier mee om kan gaan? Alvast bedankt!

 

PS Als dit bericht een beetje onduidelijk en onbegrijpelijk overkomt mijn excuses maar ik gebruik deze site ook om een beetje dingen van me af te schrijven. 

Echt concrete tips heb ik helaas niet, maar ik weet zeker dat je niet de enige bent! Zelf heb ik dit soms ook (weliswaar niet in een extreme vorm, maar er zijn wel eens stressvolle momenten waarop dingen niet gaan zoals gewild, gepland of gedacht). Heads up! :)


Hey, Werkelijk iedereen van jou of onze leeftijd heeft hier wel last van. In de puberteit gaan je hormonen namelijk alle kanten op. En zo ook je emoties. Je komt er wel bovenop. Je zou het er wel nog met iemand over kunnen hebben zodat zij dit ook beter begrijpen.


Reageer