Skip to main content
Vraag

Moet naar psycholoog en voel me k*t maar hoe en wat nu

• March 26, 2026
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben Lisa (niet echte naam) en ik voel me sinds begin dit jaar echt k*t op school is er een irritant populair meiden groepje en die vind ik nou niet echt aardig voor de rest voelt alles rot en moet ik vaak huilen echt te vaak bijna dagelijks. En inmiddels ben ik zelfs ja mis soortvan depressief of in iedergeval heb ik moment gehad dat ik dacht [verwijderd door de Kindertelefoon]  mijn ouders weten inmiddels ook dat ik ongelukkig ben dus moet ik naar een psycholoog ik heb maandag het eerste kennismakingsgesprek gehad maar ik voel me onzeker over vanalles bijvoorbeeld of mijn ouders mee moeten naar de gesprekken want dat wil ik niet want ik wil niet dat ze al die dingen weten maar ik weet ook niet hoe ik het duidelijk moet maken zonder er een uitleg bij te hoeven geven en ze te kwetsen 

iemand tips om me beter te voelen of iets annders alles is welkom ❤️

Groetjes Lisa

Een deel van de tekst is verwijderd door de Kindertelefoon omdat dit in strijd was met forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud op het forum.

2 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 26, 2026

Hey lieve ​@Ik ben annoniem ,

Wat rot dit..😓 Weet je misschien de mail van je psycholoog?.. Dan zou je vast een mail kunnen sturen dat je ook zonder je ouders wil, dan kan het met jou besproken worden ❤

Hoop dat het je gaat helpen, dikke knuffel🫂

Liefs

LisaKindertelefoon
Forum|alt.badge.img+1

Hi ​@Ik ben annoniem ,

Wat goed dat je dit verhaal met ons deelt. We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte!

Lisa, de Kindertelefoon