Ik ben een meisje en heb een (soort van beste) vriendin. We waren altijd super close. Ik ben zelfs met haar op vakantie geweest. We hadden soms wat kleine ruzietjes maar meer dan dat was het niet. Maar 2 maanden geleden had ze wat gemeens gedaan. Heel vaak app ik haar of ze wil bellen echt heel vaak. Maar altijd zegt ze nee. Maar dan zet ze op haar snap story dat ze wel heel vaak met andere mensen beld. Ook logeerde ik met een oude vriendin van haar. Ze had geen ruzie met die oude vriendin meer, Maar ze werd boos op mij, omdat ik niks had gezegd. En ze zij dat ik haar altijd moest vertellen als ik met haar zou logeren. Ik appte haar een keer of ze wou logeren ze zij eerst ja maar toen ineens kon ze niet meer. Maar later die dag zag ik op haar story dat ze met een vriendin was. Dit is al 2 maanden geleden gebeurd en we hebben alles al weer goed gepraat en ik ben er niet meer boos over. Maar ik voel met soms heel apart bij haar ofzo. Ik ben echt niet meer boos Maar ze vertelde mij laats dat ik haar nummer 1 vriendin was maar zo voelt het bij mij niet meer ofzo. Niet om de dingen die ze gedaan heeft maar zo voelt het ofzo. Maar aan de andere kant wil ik haar ook echt niet kwijt want ze was er ook heel vaak wel voor mij enz. Maar als ik dan bij haar logeer verveel ik eigenlijk. Maar dan krijg ik weer dar schuld gevoel dat ze niet mijn nummer 1 vriendin is. Misschien ben ik wel hey probleem?? Nou ja laat ff weten wat je er van denkt