Moet ik mijn problemen aan mijn vriendin vertellen?

  • 4 January 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey allemaal, 

Ik heb wel n paar problemen ik eet soms slecht omdat k mezelf te dik vind(t gaat op t moment gelukkig beter door mn motivatie) en ik ben erg onzeker over hoe k er uit zie en wat ik wel en niet kan. Ik heb mn beste vriendinnen een tijdje geleden verteld hierover ongeveer een klein jaar geleden. Een van die vriendinnen lult de naam van mn crush door dus ik kan haar niet meer vertrouwen met persoonlijke dingen. Mijn beste vriendin heb k t ook verteld. Ze zegt hetzelfde als mn moeder deed dat het niet zo is en dat k niet zo moet denken. Het werkt altijd even maar daarna is t weer terug. Ik wil haar vertellen dat t nog steeds slecht gaat... maar ik wil haar niet belasten met mijn problemen. Maar k wil ook geen geheimen voor haar houden. Dus ik weet niet zo goed wat k moet doen. Iemand tips of  heeft iemand anders dit ook?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Mijn beste vrienden zouden het erger vinden als ik iets voor ze verberg. Dikke kans dat je beste vriendin dat ook zo ziet. Het is heel belangrijk en fijn om mensen om je heen te hebben die je steunen. Ik zou het dus vertellen.

Reputatie 7
Badge +19

Praten is altijd goed! Dus lijkt me fijn voor jou om het te delen

Reageer