Vraag

Moet ik mij nog schuldig voelen?

  • 29 May 2022
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey allemaal, ik heb zelf echt last van schuldgevoelens wat al lang geleden is. Soms toen ik boos was of wat dan ook heb ik een geheim door vertelt tegen een vriendin. Het is al een half jaar geleden ofzo maar heb er alsnog stress over. Ben ik een slecht persoon? Of is het normaal en doet iedereen het soms wel. Groetjes van mij 


3 reacties

Is normaal hoor en dat doet iedereen wel!

Reputatie 1
Badge

We zijn allemaal mensen en maken allemaal fouten, jij ook, ik ook & iedereen die dit leest ook. 

Het heeft geen zin om erover door te malen en je zo schuldig te voelen, het is oké!

 

Je kan altijd nog je excuses aanbieden, dat wordt vaak gewaardeerd. Dan kan je uitleggen dat je er nog steeds mee zit en je er erg schuldig over voelt, maar dat hoeft natuurlijk niet.

 

Je bent alles behalve een ‘slecht mens’. ‘Slechte mensen’ vragen zich niet af of ze slecht zijn en reflecteren niet op henzelf. 

 

Zit er niet teveel over in, want het is het niet waard. :)

Reputatie 5
Badge +4

We zijn allemaal mensen en maken allemaal fouten, jij ook, ik ook & iedereen die dit leest ook. 

Het heeft geen zin om erover door te malen en je zo schuldig te voelen, het is oké!

 

Je kan altijd nog je excuses aanbieden, dat wordt vaak gewaardeerd. Dan kan je uitleggen dat je er nog steeds mee zit en je er erg schuldig over voelt, maar dat hoeft natuurlijk niet.

 

Je bent alles behalve een ‘slecht mens’. ‘Slechte mensen’ vragen zich niet af of ze slecht zijn en reflecteren niet op henzelf. 

 

Zit er niet teveel over in, want het is het niet waard. :)

Dankjewel!!!

Reageer