Skip to main content
Vraag

moet ik me zorgen maken? want ik maak verhaaltjes en lees over heftige dingen.

• 15 februari 2025
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi ik ben zeepsopje,

Ik vind schrijven erg leuk dus ik doe als cca creative writing. Dat vind ik super leuk, lezen vind ik soms ook wel leuk en ik heb dus nu de online bibliotheek geïnstalleerd dat vind ik erg leuk. Nu lees ik dus een boek over 2 kinderen die hun leven zat zijn en zelfmoord willen plegen en ik heb laatst ook een verhaal geschreven dat meer over de dood gaat dan over levende mensen gaat. Ik maak me een beetje zorgen, best heftig vind ik zelf ook. Moet ik me zorgen maken?

3 reacties

Loek
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 15 februari 2025
Zeepsopje schreef:

Hoi ik ben zeepsopje,

Ik vind schrijven erg leuk dus ik doe als cca creative writing. Dat vind ik super leuk, lezen vind ik soms ook wel leuk en ik heb dus nu de online bibliotheek geïnstalleerd dat vind ik erg leuk. Nu lees ik dus een boek over 2 kinderen die hun leven zat zijn en zelfmoord willen plegen en ik heb laatst ook een verhaal geschreven dat meer over de dood gaat dan over levende mensen gaat. Ik maak me een beetje zorgen, best heftig vind ik zelf ook. Moet ik me zorgen maken?

Ik denk dat verhalen altijd wel een creatieve kant moeten hebben, het hoeft ook niet fantasie te zijn, ik vind het helemaal prima als je daar een verhaal over schrijft enzo. Als de verhalen maar niet ten kosten van jezelf gaan of je raakt zelf mentaal niet wel daardoor. Dat is mijn mening!

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 95 reacties
  • 15 februari 2025

Volgensmij. Nee ik heb geen mentale problemen door mijn verhalen.

Loek
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 15 februari 2025

Mooizo dan kan het wel hoor vind ik

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen