Skip to main content
Vraag

moet ik hulp vragen voor mijn slaapproblemen?

• February 28, 2025
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hoi, ik ben zeepsopje,

Ik heb nog steeds slaapproblemen, ik merk dat het slechter gaat met slapen, al 2 maanden heb ik maar iets van 3 uur of 4 uur slaap. Ik heb al met een docent van school erover gepraat die ik vertrouw, dus een vertrouwingspersoon. Maar er is nog steeds niks verandert. Het slaapprobleem blijft hetzelfde en word erger en mijn heimwee ook. Ook heb telkens de zelfde gedachtes en soms komt er wel 1 nieuwe bij, voor de rest allemaal hetzelfde. Ik kan niet meer, ik ben zo moe. Mijn verhaaltjes die schrijf tijdens creative writing word ook steeds heftiger. Het moet veranderen echt veranderen. Mijn well-being tutor vertrouw ik nog niet, maar de hoofd van jaar negen wel. Maar zelf naar hem toe gaan lukt mij niet. Ik vind dat erg moeilijk. Maar het hele punt is, is dat dit moet veranderen.

Liefs zeepsopje

4 reacties

tnkk333
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 28, 2025

Hallo wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik heb het zelf ook gehad. Het helpt om minstens een half uur voor het slapen gaan niet meer op een scherm te zitten en even lezen voor het slapen gaan helpt ook. Probeer er misschien ook met je ouders over te praten misschien kunnen die je helpen want die kennen jou beter. Voor iedereen helpen andere dingen dus misschien helpen die tips voor jou wel helemaal niet.  Veel success! het komt wel weer goed!

gr mij

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 28, 2025

Ik heb alles geprobeerd en achter schermen 's nachts doe ik ook niet en mijn ouders die begrijpen het niet.

• February 28, 2025

Wat vervelend voor je dat je slaapproblemen hebt. Een paar jaar geleden heb ik het zelf ook gehad en kan goed begrijpen dat je zo moe bent.

Als je in je dagelijkse leven iets dwars zit kan het zorgen voor slaapproblemen, omdat je onbewust piekert of stress hebt, waardoor je minder makkelijk in slaap valt. Je zou dan het beste kunnen proberen om je zorgen proberen op te lossen.

Als je de email van het hoofd van jaar negen hebt, kun je hem een mailtje sturen dat je een hem wilt spreken, of je kan je problemen mailen als je dat fijner vind.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 2, 2025

Ja ik heb veel dingen die me dwarszitten en veel nadenken. Daardoor ben ik op school snel afgeleid, ben ik wat verdrietiger in mijn hoofd en dagdroom ik soms. Bijvoorbeeld, ik ben bezig met een opdracht en dan zit ik in mijn hoofd en dan denk o wacht ik moet wat gaan doen en paar minuten later begint het weer.