+2
hoi hoi,
ik heb de laatste tijden meer negatieve gedachtes in m'n hoofd... daarmee bedoel ik gwn dat ik niet goed genoeg ben voor anderen enz. ik heb dus een nieuwe mentor en ja daar gaat het nog niet echt hoe ik het wil... dus dat het perfect gaat want ook met hem ik best vaak discussies of dat ik mijn frustratie op hem af reageer... ik dacht laat ik hem maar een appje gaan doen.. bericht ik: menr, ik wil even zeggen dat het me spijt voor me reactie tegen over u en dat ik zo druk ben in u lessen.. ik zal beter m'n best doen om gewoon rustig te zijn...
bericht menr: Sophie. geen enkel probleem. excuses is niet nodig. ik maak me alleen een beetje zorgen om je. of het wel goed gaat. en toen dacht ik echt diep na.. bericht ik: U hoeft zich niet zorgen te maken over mij het gaat prima! bedankt! en toen skipte hij het bericht... ik dacht dus bij mezelf na zovan wrm doe ik mezelf dit aan dat ik altijd maar dan ook altijd alleen wil vechten dat niemand het hoeft te weten.. wat ik wel kan zeggen is dat ik hem nog niet vertrouw... wws drm… maar wat ik wel achter ben gekomen is dat ik tegen me leerlingbegeleider zelfs niks durft te zeggen meer over thuissituatie omdat het zo verwarrend is.. ik ben weer gwn gezakt naar m'n eigen wereldje. dus dat ik tegen bijna niemand iets zeg en anders nii echt de dingen zeg wat me dwars zit.. mensen moeten het weer eens uit me trekken.. ik probeer zo me gedrag te veranderen, maar door al het gezeik van alles en nog wat om me heen lukt het niet... of juist als ik wil leren ofz en ben echt de laatste tijden zo moe... maar ja geen idee wat ik moet doen hebben jullie reacties er op??
alvast bedankt,
groet sophie