Vraag

moet ik dit doen?

  • 27 January 2022
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey! Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets hierop heb geplaatst. Ik heb deze keer advies nodig! Ik weet namelijk in deze situatie niet zo goed wat ik moet doen.  Ik hoop dat jullie kunnen helpen! Ik ben al een tijd opzoek naar een nieuwe telefoon omdat ik hier family link op heb en mijn ouders controleren deze telefoon. Ik kan hier gewoon niks op downloaden eigenlijk ik mag geen tiktok en Roblox en dat is juist waar ik van droom! Ik ben op marktplaats een telefoon tegengekomen van 40.00€ (iPhone 6s 128 GB)  ik kan hem ook al ophalen.  Maar ik twijfel nog best wel erg van 40.00€ vind ik een hoop geld. Weten jullie misschien of ik dit moet doen of niet? Of tips hoe ik het bedrag lager zou kunnen krijgen. Liefs. Van mij!  PS ik doe dit dan wel stiekem naar mijn ouders toe! 


3 reacties

Badge

Ik zou het zeker doen! 

Reputatie 3
Badge +3

@kindertelefoon zou deze topic gesloten mogen worden? Mvg Sophie 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi S_is_anoniem,

Een goede vraag, die je stelt.

 

In forumregel 17 staat:

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Een andere optie is om je account te verwijderen. Wat dit allemaal betekent kan je hier lezen: 

Moniek V

 

 

Groet,

Feline van De Kindertelefoon 

Reageer