Skip to main content

Hoii,

Ik ga al 6 maanden naar een psycholoog ivm de zelfdoding van mijn moeder en de slechte band mijn vader.

Wat ze niet weet is dat ik 3 maanden geleden ben begonnen met zelfbeschadiging(snijden) en dat ik ondergewicht  heb (16,5 bmi) , omdat ik niet blij ben met mijn lichaam. Ik tel altijd alle kcal en wil niet meer dan 700 kcal per dag eten. Ik eet alleen ontbijt en avondeten, verder niets, ook geen tussendoortje of lunch. Ook sport ik heel veel. 

Hoe moet ik dit aan mijn pyscholoog vertellen? Ik ben al die tijd bang om het te vertellen, omdat ze straks alles tegen mijn ouders ofzo zegt.  Want die weten niets hiervan.

Alvast bedankt(:

 

Als het goed is kun je je psycholoog gewoon vertrouwen toch. Ik zou dit echt delen. Dit is echt serieus en precies waar een psycholoog voor is. Dit zijn dingen die je in je eentje eigenlijk niet kan oplossen maar met de juiste hulp gaat dat jou wel lukken. Als je gewoon eerlijk bent en alles op tafel legt, vallen er misschien voor hem/haar ook puzzelstukjes op zijn plaats waardoor jij beter geholpen kunt worden.


Reageer