Vraag

moet ik alles blijven vertellen?

  • 9 February 2023
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

hey, 

ik heb nog steeds last van heel veel stress, laagzelfbeeld, social anxiety (zie mn andere topic). Het punt is mn moeder weet t maar niet dat ik nog steeds last ervan heb en mn vriendin ook niet. Alleen ik wil ze niet belasten met mijn problemen. En toen ik mn moeder alles heb verteld is het alleen maar erger geworden. Ik mag mn telefoon niet als ik ga slapen ik deed daar eerst een luisterboek op luisteren zodat ik niet na kon denken. Maar nu heb ik dat niet meer en denk ik heel de nacht na over alles. over mn stress enzo. weten jullie wat ik moet doen ik wil zo graag an alles af! ( ik heb dus sociale angst, stress door de stress vaak hyperventileren en ik ben bang voor een paniekaanval. en ik vind mezelf dik, lelijk etc, ben heel onzeker en denk dat ik het allemaal niet kan qua school). alvast bedankt

 

groetjes anoniempie145


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

je zou kunnen chatten of bellen met de kindertelefoon. Dat heb ik ook gedaan en zij hielpen mij best wel goed. Je kunt eventueel ook de huisarts een mailtje sturen of bellen om hulp te vragen. Ook kun je op thuisarts.nl kijken naar de syptomen die je hebt en wat je het beste kunt doen. Wel heel erg goed van je dat je een tijdje geleden om hulp heb gevraagd/ het heb verteld, dat is al heel erg goed!

Je mag zeker trots zijn op jezelf! Ik wil je ook even laten weten dat je prachtig bent zoals je bent en dat je er toe doet. >3

Ga eventueel wat vaker naar buiten, bewegen of dingen doen die je leuk vindt, als je dingen doet raak je afgeleid van het piekeren over vanalles en nog wat.

 

Heel veel sterkte en liefs <3

xxx een meisje die ook mentale problemen heeft (je bent dus zeker niet de enige)

Reageer