Vraag

Moet er even uit

  • 4 March 2018
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben een jongen en ben 15 jaar en ik wil gewoon me hard luchten. Op de basisschool van groep 3 tot 8 ben ik fysiek en mentaal gepest ik werd geslagen uitgescholden daarna ging ik tl/havo en het eerste jaar ging lekker werd nog wel gepest maar dat is een deel van mijn leven
Jammer genoeg voelde ik me steeds slechter en ik had een ziekte waardoor ik heel snel moe werd en daarbij kwam erbij dat ik depressief werd maar nog niet heel erg ik ging naar het tweede jaar naar havo vwo alleen het werd te veel voor me ik kreeg stress en werd nog depressiefer en ging me zelf pijn doen en toen had een goede vriend zelfmoord gepleegd ik dacht ik ga naar mijn ouders dat ik depressief ben maar ik vond het niet fijn hoe ze daar mee over gingen want ze dachten dat het een grapaar stuurde wel maar therapie maar maakten er wel grappen over ik heb paar maanden therapie gevolgd en voelde me stuk beter en ging naar havo vwo 3 het eerste half jaar ging goed maar toen voelde ik me steeds kutter en ging mezelf weer pijn doen en ik wil niet naar me ouders er over praten.

Ja dat was mijn verhaal

Doei

1 reactie

Hey panda’s,

Wat erg dat je zo gepest bent! Heel stom dat ze dat deden.
Je kreeg een ziekte waardoor je moe werd,
En daarna pleegt een vriend zelfmoord!

Je durft het niet met je ouders over te hebben en dat begrijp ik.
Ze maken er grappen over en dat raakt jou.
Maar je was sterk genoeg en maakte het weer top!
En hierdoor begrijp ik dat je het er niet over wil hebben met je ouders.
Misschien kan je contact opnemen met je mentor.
Of een vetrouwenspersoon, die kunnen je goed helpen!

Stop alstublieft met het vernietigen van jezelf.
Je bent vast een geweldige jongen:)
Je wil waarschijnlijk niet dat een ander ook meemaakt dat een goede vriend zelfmoord oleegt.

Ik zie je later

Reageer