Moet dit even kwijt

  • 25 March 2019
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben uitgeput, Heb nooit meer zin om iets te doen, ben vaak geïrriteerd door de kleine dingen en ben vooral erg verdrietig en angstvallig.
Ik ben in feite gewoon een waardeloos kutwijf.
Het spijt me dat ik dit schrijf. Ik zou niet moeten klagen. Mensen hebben ergere problemen dan een beetje teen angst, maar ik moet het even kwijt. Sorry.

4 reacties

Hey, Planeet Mars,

Het is niet erg dat je je verhaal op dit verhaal post. Ik dacht ook dat er mensen met ergere problemen waren, maar dit forum is er voor alle problemen, behalve voor jongens die willen opscheppen om hun piemellengte...

Als je je een waardeloos kutwijf voelt, waardoor komt dat dan? Ik denk dat het goed is als je elke ochtend met een glimlach in de spiegel kijkt, en je voelt je je al een stuk beter. Ook kun je elke dag even gaan wandelen of iets leuks doen. Zoek een leuke hobby als gamen, of schrijven.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
Hoi

Je raakt snel geirriteerd door kleine dingen.
Dat hoort eenmaal bij het puber zijn 🙃

Je hebt geen zin meer om dingen te doen.
Het is beter als je wel dingen blijft doen.

Waar ben je angstig voor?

Ik ben in feite gewoon een waardeloos kutwijf.

Dat ben je echt niet. Niemand is dat.

Het spijt me dat ik dit schrijf. Ik zou niet moeten klagen. Mensen hebben ergere problemen dan een beetje teen angst, maar ik moet het even kwijt. Sorry.

Je hoeft echt geen sorry zeggen omdat je hulp zoekt. Mensen kunnen idd 'ergere' problemen hebben maar jij komt hier niet voor niks. Je hebt degelijk wel iets anders kom je hier niet

Groetjes
Bella
Hey,

Niemand is waardeloos! Jij ook niet. Vergeet dat nooit

Je voelt je niet beter door niks te doen, vaak is het zo dat als je eenmaal ergens mee bezig bent, het uiteindelijk toch leuk is! Daar moet je gewoon even doorheen. dan kan lastig zijn, maar is niet onmogelijk

De problemen van de een zijn misschien erger dan die van een ander. Maar dat maakt niet uit, iedereen heeft het recht om erover te praten. En er zijn genoeg mensen bereid om te helpen!

xxjee
Hallo,
Er is een liedje dat ik echt een mooie quote vind wat ik jou kan aanraden:
"Always look on the bright side of life"
Je moet je geluk niet van de grote dingen hebben. maar van de kleine.
Begrijp me niet verkeerd, denk groot. Begin klein.
Voorbeeld:
Ik heb morgen 4e omdat maarliefst 3 vakken uit vallen, hierdoor maak ik mijn huiswerk als ik thuis ben en kan ik daarna netflixen ofzo.
Je moet niet wakker liggen van grootste liefde, dat komt vanzelf. (VOORBEELD)
Alles komt goed, dat beloof ik.
Houd vol! Je bent jong (ik ook) je voelt je niet begrepen!
Je voelt je waardeloos omdat mensen dat zo zeggen.
Soms moet je gewoon shit hebben, en doen waar je zin in hebt!
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen (daar haal ik plezier / voldoening uit)
Groetjes,
Hulp_op_je_beeldscherm

Reageer