Skip to main content

Ik heb denk ik al jaren last ervan dat ik het gevoel heb dat iedereen tegen me is zelfs bij mijn beste vrienden.

Ik doe toxic naar hun toe en dat wil ik helemaal niet doen ik word jaloers als ze met andere mensen omgaan ik denk dat iedereen altijd tegen mij is. Ik zie vaak niet de leuke momenten maar de slechte en dan denk ik altijd dat het mijn schuld is en ik weet dat het mijn shuld is waardoor ik andere juist de schuld geef. Ik ben ook gewoon bang dat ik niet de belangerijkste persoon voor hun ben dat ze liever met andere omgaan. Ik heb heel veel angst daar voor gekregen. Ik ben bang dat het niet goed komt bang dat de relaties erger worden en ik het nog meer verpest en ze hielpen me zoveel. Toch zie ik nooit de leuke dingen. En ik heb moeite met zien wat ik fout doe. Heeft iemand tips wat zou kunnen helpen want ik hou het niet meer uit. (Ik sta ook al ingeschreven om met een pshycholoog te praten maar dat gaat nog ff duren)

Hey!

lastig zeg. Maar goed dat je wel al hulp hebt gezocht.

Ja praten kan dus helpen. Of vaker even nadenkenken en stilstaan bij wat je zo ook opschijft


Hi, wat vervelend… ik denk dat het gorum gijn kan zijn, om even je verhaal te delen… maar dat doe je al ;) 

 

zeker zou ik OOK even aanraden om met de kindertelefoon te chatten….. of bellen natuurlijk! 
 

Lfs! Mij_Niet_Gezien 


Reageer