Hi,
zoals je leest heb ik moeite met eten. De laatste tijd eet ik weinig. De eerste maanden at ik gwn, en skipte ik alleen het ontbijt. Ontbijt paste namelijk niet in mijn schema die ik had gemaakt voor naar school gaan. Later begon ik meer maaltijden over te slaan en ik at hele dagen achter elkaar niks. Maar dan 1 of 2 keer in de maand at ik heel veel.
Later ging ik Heartstopper lezen, deel 4, wat ging over het hoofdpersoon dat een eetstoornis had (sorry voor de spoiler). En toen ik weer een smoes had gebruikt om niet eten, besefte ik dat ik echt al heel lang niet had gegeten.
Ik voel me ook gwn superslecht. Ik heb slaapgebrek en ik heb al een hele lange tijd last van heftige buikpijn. En dat heb ik minstens 1 uur, elke dag. Ik word steeds onregelmatiger ongesteld en etc.
Het raarste is dat ik niet weet wrm ik niet wil eten. ik heb research gedaan, maar het had niet echt veel nut.
Want ik ben helemaal tevreden met mijn gewicht, ik ben niet onzeker ofzo dus ik weet niet waar het vandaan komt. Misschien stel ik me aan en is er niks aan de hand. Maar ik wou het alsnog delen.
Bedankt voor het lezen!
XxFashionDivaxX