Vraag

moeite met dingen

  • 21 June 2020
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi allemaal,

 

Ik heb echt al een flinke tijd een crush op een meisje. Ik gok nu toch echt wel bijna een jaar. Echter is dit meisje ook een vriendin van me. Ik weet echt niet waar ik aan toe ben en of het ook wederzijds is. Weet iemand hoe ik dit kan pijlen of ze mij misschien ook wel ziet zitten? Verder ben ik heel erg verlegen altijd al geweest. Alleen als ik met haar praat word het nog erger. Weet iemand wat ik kan doen tegen verlegenheid? Ik vind het moeilijk om oogcontact met iemand te houden, ik denk dat het raar is en dat ze kan zien dat ik ‘verliefd’ naar haar kijk ofzo? Hebben jullie nog wat Tips voor mij? Hoe zouden jullie het vinden als een vriend/vriendin jullie verteld dat hij een crush op je heeft? Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven, alles is welkom! Bedankt alvast ;)


5 reacties

Hey, misschien kan je een keer een complimentje aan haar geven en dan zien hoe ze reageert. Of als je met andere vrienden bent haar net wat meer aandacht geven dan de rest. Een extra keer naar haar lachen bijvoorbeeld.  Voor als je verlegen wordt, accepteer dat van jezelf en probeer en niet tegen te vechten, dan wordt het alleen maar erger. Persoonlijk zou ik het echt een compliment vinden als een vriend een chrush op mij zou hebben, ookal zou ik die gene niet leuk vinden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Hey joey!!

 

Verliefdheid is lastig, erg lastig! En als je dan ook nog verlegen bent... Ja je snapt het vast wel (nog nog erger)  ik zal als ik jouw was gewoon wat afspreken ofzo en dan elke dag steeds wat verliefder tegen haar doen. En meiden hebben snel door waarneer je verliefd bent. Dus gewoon een keer goed in haar ogen kijken en een beetje verliefd kijken en ze weet dat je verliefd bent. En spreek je zelf wat moed in en  luister af en toe wat leuke liedjes (die je zelf leuk vind) dat kan je zelfvertrouwen ook wat op krikken.

Xx een onbekende

 

 

Hey joey!!

 

Verliefdheid is lastig, erg lastig! En als je dan ook nog verlegen bent... Ja je snapt het vast wel (nog nog erger)  ik zal als ik jouw was gewoon wat afspreken ofzo en dan elke dag steeds wat verliefder tegen haar doen. En meiden hebben snel door waarneer je verliefd bent. Dus gewoon een keer goed in haar ogen kijken en een beetje verliefd kijken en ze weet dat je verliefd bent. En spreek je zelf wat moed in en  luister af en toe wat leuke liedjes (die je zelf leuk vind) dat kan je zelfvertrouwen ook wat op krikken.

Xx een onbekende


maar zou de vriendschap dan niet kapot kunnen gaan als ze weet dat ik verliefd ben? Dat het dan juist heel erg ongemakkelijk word tussen ons 

 

 

Als ze dan geen verkering wilt dan moet je gewoon vragen of ze nog vrienden wil blijven en dan komt meestal wel gewoon goed. 

Oke Oke, bedankt voor de hulp 😊❤️

Reageer