Vraag

moeite met blijdschap

  • 20 March 2022
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Hoi!

Vorig jaar begon ik met het ervaren van hele zware periodes. Ik dacht dat ik depressief was. Zulke periodes komen nu eens in de zoveel tijd terug. Ik heb ook vaak moeite met concentreren en met blij zijn en voelen in het algemeen.

ik weet niet goed hoe ik hier mee om kan gaan en hoe ik het mijn familie kan vertellen

Iemand tips?

x

(ik heb dit trouwens niet altijd. Ik heb ook tijden dat ik extreem veel energie hebben juist heel blij ben)


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

hoi,

ik heb pro hetzelfde. Ik ben in gesprek gegaan met mijn ouders.

Ik heb het ook gehad . Ik had met mijn mentor gepraat 

Badge

Zoek anders even op google Bipolaire Stoornis, misschien dat je daar meer mee kan?

Reputatie 4
Badge +1

het is niet gek dat je zulke periodes hebt laten we dat voorop stellen.

 

 

verder raad ik je aan om misschien met een therapeut of een psycholoog te praten. die weet jou meer te vertellen over waarom je het voelt

en je ouders.. ik denk dat je hun gewoon kan vertellen dat je soms niet zo lekker in je vel zit. ze zullen het begrijpen 

 

 

grtzz

Badge

Hoi!

Vorig jaar begon ik met het ervaren van hele zware periodes. Ik dacht dat ik depressief was. Zulke periodes komen nu eens in de zoveel tijd terug. Ik heb ook vaak moeite met concentreren en met blij zijn en voelen in het algemeen.

ik weet niet goed hoe ik hier mee om kan gaan en hoe ik het mijn familie kan vertellen

Iemand tips?

x

(ik heb dit trouwens niet altijd. Ik heb ook tijden dat ik extreem veel energie hebben juist heel blij ben)

Ik heb dit zelf ook maar ik denk dat ik het niemand ooit ga vertellen.

Ik denk dat het komt omdat ik veel vrienden heb maar daal blijft het dan ook bij.

Het liefst wil ik dat ze alles tegen me zeggen zodat ik het zelfde bij hun kan doen.

Maar we zijn jongen als je een probleem hebt hou je het voor je wan niemand geeft er wat om.

Reageer