moeilijke vriendschap

  • 16 April 2024
  • 0 reacties
  • 15 Bekeken

Reputatie 1

hoi,

ik heb jullie advies nodig over een vriendin van mij ik zal haar effe '’ x'’ noemen 

ik ben dit school jaar in een nieuwe klas begonnen en heb daar x en een paar vriend(in)en ontmoet in het begin was ik een beetje wantrouwig (ik was het schooljaar groot deel van me vriendinen verloren na een ruzie) maar hoe verder we in het school jaar zaten werden we steeds closer, toch hadden we best vaak ruzie en ook echt over de domste dingen, na zo'n ruzie (bvb op school) spraken we we elkaar die dag ook niet meer en was het dan ook pas dag er na dat we elkaar weer erkende ( we hadden dan niet de ruzie uitgepraat) aan de ene kant was dit best chill maar aan de andere kant sommige dingen had ik liever wel uitgepraat. x is trwns ook best druk (dit is niks tegen x maar het is soms gw te veel) soms zo druk dat ik gw ziek moe thuis kom en ik nergens meer zin in heb en al de andere shit die gebeurt die dag maakt het soms zo erg dat ik me zelf iets aan wil doen (ik probeer het niet te doen want ben nu bijna 1 jaar clean)en ik wil dat echt graag tegen x zeggen maar ik heb als is geprobeert te zeggen dat ze soms iets te veel wordt, maar ze trok zich daarna meteen heel erg terug en was ook een beetje boos op me (zo leek het teminsten), elke keer als we dan weer ruzie hadden gehad stond heel de vrienden groep achter x zonder mijn kant te weten (waarschijnlijk doordat ik later in de groep ben gekomen.)

ik weet nu dus niet zeker of deze vriendschap de moeite wel waard is, wat denken jullie?


0 reacties

Geen reactie

Reageer