Vraag

moeilijke keuze: vriend uit vriendengroep loslaten?

  • 27 July 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Badge

Hoi ik heb een vraagje, 

de laatste tijd heb ik het heel moeilijk met me zelf omdat vorig jaar iets heel vervelend is gebeurd met een vrienden groep. Ongeveer een jaar geleden is er een vriend van mij die in de vrienden groep zit en die heeft foute dingen gedaan die bij mij niet door de vingers heen gaan maar bij een andere vrienden wel. Namelijk een vriend had na een week met mijn ex en dat vond ik niet fijn en daarnaast heeft hij ook nog een vriendin van mij 3 keer aangerand. En ik zit er nog meer maar mijn vrienden zijn dat al vergeten of die bemoeien er niet mee. Nou een jaar later zit ik er nog steeds meer en sommige vrienden zeggen je moet het los laten en sommige zeggen dat je het niet moet los laten. Maar ik ben zelf een heel gevoelig persoon dus ik zit daar heel erg mee ik heb zelfs suïcidale gedachten gehad en een flinke depressie . Maar dat is nu wel wat minder dus mijn vraag is moet ik het los laten en weer met hem gaan praten en kijken voor een oplossing of moet ik het niet los laten en hem gewoon uit mijn leven gooien?


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Hallo MickAnoniem,

Als ik jou was zou ik gewoon mijn gevoel volgen. Als jij je niet chill voelt bij die vriend (wat ik helemaal kan begrijpen)  dan zou je hem misschien beter kunnen laten gaan. En mocht dat niet geaccepteerd worden binnen je vriendengroep dan denk ik niet dat die mensen ECHT je vrienden zijn, want vrienden zijn er voor elkaar en gaan je niet zomaar vertellen dat je dingen te moeten vergeten. Je moet dus gewoon doen waar jij je goed bij voelt en niks anders. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

xxx, Raven

 

 

Reageer