Skip to main content
Vraag

moeilijk praten morgen praat afspraak

• September 30, 2025
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Hey help snel alsjeblieft⚠️

Ik heb morgen een afspraak om te bellen met een vriend van me maar ik wil zo veel zeggen maar ik weet niet hoe ik begin en hoe ik moet praten ik vraag hulp omdat ik hulp nodig heb maar verder dan dat kom ik niet hoe moet ik een gesprek voeren met de onderwerpen: stomme stiefmoeder, moeder met kanker, therapie en vast nog andere dingen help aubbbbb💕

5 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Anoniem meisje ,

Ik denk dat het verstandig is om te beginnen met dat je iets wil zeggen, je kan daarbij aangeven dat je veel kwijt moet.  Kijk vooral naar wat voor jou het fijnst voelt om als eerste mee te beginnen of waar je het meest mee zit. Je kunt ook paar dingen op papier zetten waar je het over wil hebben, wat je erover wil zeggen. Als je het spannend vind Of lastig zou ik dat zeker zeggen het is een vriend dus hij zal er vast voor je willen zijn en zal begrijpen dat het misschien lastig is! Ik hoop dat je hier iets aan hebt en er nog andere reacties komen. Veel succes en het komt vast goed.  Het is al heel knap dat je zulke onderwerpen met iemand gaat bespreken. Ik wens je ook veel sterkte het lijkt me best heftig, hoop dat het goed komt! ♥️♥️

Veel liefs ♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 30, 2025

Heyy ​@Anoniem meisje ,

Sluit me aan bij de goede reactie van ​@Boterbloempjee 😊

Veel liefs en sterkte❤

Had eerst dit geschreven maar is overbodig nu🙃❤:

Miss kan het helpen om een brief te schrijven van te voren? Of evt. steekwoorden❤ Veel succes morgen❤

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Hoe is het gegaan?

xx liefs Wolf 🐺

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 1, 2025

Heyy zouden vnv even bellen maar hij is t vlgm vergeten 

Robin59
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • October 1, 2025

Hoi ​@Anoniem meisje,

Heel goed van je dat je hierbij om hulp en ondersteuning vraagt! Het klinkt als een hoop wat er gaande is in je leven en nu ook dat gesprek erboven op.

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of chatten. Bij de Kindertelefoon kan je anoniem je verhaal delen en/of een van onze vrijwilligers kan met je meedenken over hoe jij jouw situatie kan veranderen.  

Nogmaals heel goed van je dat je dit deelt hier op het Forum!

Veel succes en sterkte!

Robin59 (De Kindertelefoon)