Mijn moeder die is dus al paar weken lang zwanger.. Ze is 36 en dit wordt haar 4e kind. Mijn broertje en zusje weten er van.
Maar ik hoor het dus niet te weten, omdat ik helemaal geen ander kind erbij wil en daar weten zij van, daarom mag ik het niet weten. Wij hebben helemaal geen geld voor een 4e kind. Ik haat dat kind nu al omdat het heel veel voor ons gaat verpesten. Ik ben er zelf achtergekomen. Ik ben nu depressief en ik kan niet meer in in mijn huis blijven.
We zijn nu met verbouwing dus ik slaap nu ook niet in mijn eigen kamer. Ik wil uit huis en ik kan mijn moeder hier niet voor vergeven. Mijn vader en moeder zal vanaf nu niks meer van mijn zijn en het enigste wat mij nu nog in leven houdt zijn mijn broertje, zusje, oma, opa neven, nichten, ooms en tantes.
Ik weet nu niet meer hoe ik met mijn leven verder moet. De mensen die weten van mijn moeders zwangersschap zijn Mijn broertje zusje mijn vader en ik maar dat weten ze niet. de emoties in dit huis zijn zo slecht geworden dat er nu alleen maar geschreeuwd naar mij wordt en als ik normaal antwoord op een nette toon dreigen ze mij te slaan. Mijn hond krijgt nu ook geen aandacht meer en dat maakt mij emotioneel niet meer stabiel.
Ik heb advies nodig wat ik moet gaan doen.