Van mijn vorige topics kreeg ik veel haat.. Maar jullie zitten niet in mijn situatie en staan niet in mijn voeten dus snap ik het wel.
LEES MIJN VORIGE TOPIC VOORDAT JE DIT LEEST
Wij hebben sowieso niet veel geld en leven in armoede, vandaar dat ik zei dat we geen genoeg geld hadden voor een 4e kind.
Mijn vader is nu inmiddels 55 en krijgt een vierde kind, dat is toch goor?
Ik respecteer het, maar het is gewoon VEELSTE erg dat ze het niet tegen me wil zeggen. Ik wil geen broertjes/zusjes erbij en de mensen die dit lezen moeten het maar accepteren. Maar ik zou het sowieso zelf beginnen en leren te respecteren als mijn moeder dit aan mij had vertelt. Geheimen houden voor je eigen kind oftewel je beste vriendin? Kan echt niet! Wat zou jij hiervan vinden? Niet leuk neem ik aan.
Daarnaast krijgen mijn broertje en zusje en hond niet veel aandacht. Ik hoorde dat jullie zeiden dat ik het moest doen. Hoe moet ik 3 mensen tegerlijkertijd aandacht geven? Ik zorg al voor mn broertje en zusje omdat mijn ouders ze geen aandacht geven of werken. Daarnaast ga ik ook in het weekend naar mijn opa en oma om voor hun te zorgen. En mijn hond? Ik probeer elke dag even naar hem toe te gaan. Ik vind omdat mijn vader een hond wou dat hij ook voor zijn hond moet zorgen ik ben namelijk zelf bang voor honden en weet niks van hondenverzorging. Ik hou heel veel van mijn hond maar je eigen huisdier buiten laten in de tuin en geen aandacht aan geven is gewoon te sneu. Ik doe ook mijn best. Als ik vraag of mijn hond binnen kan blijven word er gelijk tegen me geschreeuwd.
En dat ik dood wil omdat mijn moeder een kind krijgt? Ja. Ik hoop dat jullie begrijpen dat in mijn perspectief het niet heel makkelijk is. Ik voel me net een moeder die tegerlijkertijd school sport en hobby's moet doen. Al dat commentaar op mijn vorige topic verdien ik niet. Ik heb nu meer te zeggen maar ik wil het graag vriendelijk houden.