Vraag

moeder verloren

  • 26 July 2021
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hi ,

In juli is mijn moeder overleden aan een overdosis (De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.).  Ik ben hier heel erg verdrietig om . En heb spijt dat ik niets heb mee genomen aan herinnering uit ouderlijk huis . Alles is weg gegooid . Hoe kan ik nu aan foto,s of iets dergelijks komen ??? 

Ook zijn er afscheidsbrieven gevonden waarin ze aangaf dat ze erg veel spijt had van wat ze mij en mijn zusje aangedaan heb .

Ik kan dit maar niet geloven dat zij er niet meer is . En mij en zusje zomaar achtergelaten heb.

Weet niet of er ooit een gedenksteen komt .

Waarschijnlijk niet omdat ze gecremeerd is .

Heb hier heel veel moeite mee om dit te verwerken .

 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey 

Wat heftig dit, gecondoleerd ♥️ 

Misschien kan je aan de politie vragen of ze nog foto's hebben bewaard? Of kan je nog foto's vinden op bijvoorbeeld haar Facebook? 

Ik begrijp dat je heel veel moeite hebt dit te verwerken, dit is ook heel normaal. Wat vaak helpt is afleiding en praten. Je kan er over praten (als je dit natuurlijk zelf wilt) met een vertrouwenspersoon (mentor, huisarts, familie of gewoon iemand die je vertrouwt).. 

Ook kan je met de Kindertelefoon (tussen 11:00-21:00) chatten/bellen. 

Telefoonnummer Kindertelefoon: 0800-0432 Kindertelefoon chatten: Chat

Heel veel sterkte met dit grote verlies🕊️♥️ 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Kan/ mag alles bespreken met pleegmama die kon haar ook heel goed . Ook dit .

Misschien dat zij nog iets van mijn moeder heb .

 

Reageer