Skip to main content

Hoi hoi iedereen, een wat serieuzer onderwerp deze keer. De moeder van een meisje uit m’n klas waar ik vriendinnen mee ben, is een paar dagen opgeleiden overleden aan leukemie. Ik vind het echt heel zielig en erg voor haar en ik moest zelf bijna huilen want het is je moeder ik zou echt niet zonder haar kunnen. 1 of 2 meiden uit de klas wisten wel dat haar moeder ziek was alleen ik en de meesten niet. Je merkte het ook niet aan haar ofzo, wat ik wel knap van haar vind. Haar moeder heeft het eerder gekregen en is toen genezen maar nu dus niet… ik wil echt iets voor haar doen en mijn mentor heeft ook vandaag met ons iets voor haar gemaakt en die begrafenis is over 2 dagen. Dit heb ik mijn mentor ook laten  weten (wanneer de begrafenis is). Hebben jullie miss tips wat ik voor haar kan doen?

ps: ik heb dus een Snapstreak met haar en ik had haar ook al geappt de dag dat ik het wist en stuurde haar net een snap en voor het eerst sinds haar moeder overleed stuurde ze een snap met half zichzelf erop dus ik denk dat het een heel iemimjne klein beetje beter gaat met haar 

groetjesss - Preppygirl 🕊️💞

heyy

ach wat naar zech! het enige wat je nu denk ik voor haar kan doen is haar steunen, help haar met bvb huiswerk vraag zo nu en dan hoe het met haar gaat en praat met haar. niet per se over haar moeder maar gewoon normale dingen, zodat ze ook een beetje afleiding heeft. zeg dat je haar graag wilt helpen en dat je achter haar staat en als ze gewoon even op zichzelf wilt zijn moet je dat ook accepteren op die manier help je ook all 

veel sterkte toegewenst aan haar van mij!

liefssss F

heyy

ach wat naar zech! het enige wat je nu denk ik voor haar kan doen is haar steunen, help haar met bvb huiswerk vraag zo nu en dan hoe het met haar gaat en praat met haar. niet per se over haar moeder maar gewoon normale dingen, zodat ze ook een beetje afleiding heeft. zeg dat je haar graag wilt helpen en dat je achter haar staat en als ze gewoon even op zichzelf wilt zijn moet je dat ook accepteren op die manier help je ook all 

veel sterkte toegewenst aan haar van mij!

liefssss F

Dankje, heb dit ook gedaan en ik heb het gevoel dat het iets beter gaat met haar ❤️

Reageer