Skip to main content

Moeder van A mag me niet ;(

• September 8, 2026
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

mmarco
Forum|alt.badge.img+4

Laten we lekker negatief beginnen! A, mijn vriend (waarmee ik eerst ruzie had, zie een topic), ik was zoals gewoonlijk te appen met haar via pinterest. Ik zei tegen A dat mn mentale health shit was en een pauze wou met onze vriendschap. A vond dat helemaal oke zonder in discussie te gaan. We appten nog eenbeetje, op een gegeven moment typte ik: kan je miss bellen? Want ik had A's stem wat gemist. A antwoord met: nee sorry marco, mn ma mag je nie en ik zit letterlijk naast haar, sorryy... Ik was zo van wat?? Die moeder van A is echt aardig! En alsof het niet erg genoeg was zei A ook dat haar broers me niet mogen en ze denken dat ik A een slechte invloed geef! Alleen omdat ik non binair ben en op vrouwen val?? Ik voel me nogal shit nu. We deden zoveel leuke dingen samen. Blijkbaar wilt iedereen me dood. Hebben jullie tipz voor afleiding? (Btw: ik word misschien de leerlingraad!!)

2 reacties

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 9, 2026

Hey ​@mmarco 

Om de conclusie te trekken dat iedereen je dood wilt is ook weer heftig. Misschien had A het wat anders mogen brengen, want dit is ook weer lekker lullig. Je hoeft niet iedereens vriend te zijn, je bent vrienden met A maar die moeder en broers hoef jij je eigenlijk geen zorgen over te maken. Ik ben ook geen vrienden met de moeder en zussen van mijn beste vriendin, terwijl die ook gewoon aardig tegen me doen. 

Ik weet niet hoe ik me voelde toen ik te horen kreeg dat de vader van een vriendin me raar vond, door mn piecings and gekleurde haar. Ik dacht toen "man je bent bijna 50, bemoei je toch met jezelf". Ik ben lekker mijzelf, wie boeit het over de rest!

Groetjes Lampenkap

mmarco
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 9, 2026

@LampenKap ,  sorry dat ik zo dramatisch deed :( het gaat nog wat beter maar A heeft me ook nog geblokt via printerest net maar ja ^_^