Vraag

moeder is allergisch aan katten

  • 9 August 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey. Ik wil al lang een kat hebben. Ik heb nu al even een hond (bijna een jaar) en ik heb heel lang onderzoek gedaan voor wat je nodig hebt voor een kat etc. Maar toen ik het derjuist voorleesde zei mijn moeder op het einde ergens. "Sorry maar dat gaat echt niet. Ik ben allergisch aan katten (wist ik al) en zelfs hypo-allergene katten ben ik allergisch aan". Ik had ook gevraagd of ze gewoon pillen kon pakken maar ja elke dag een pil nemen is ook weer niet goed. Ik weet exht niet wat te doen ik ben mij hele tijd echt kapot aan het wenen niks kan ik er aan doen behalve wachten tot ik alleen kan wonen maar dat duurt dan nog jaren. Ik heb nu nog meer zelfmoordgevoelens dan normaal zelfs. Help mij aub zo snel mogelijk.


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Hi

Misschien kan je kijken of je ergens bij een dierenopvang of dierenasiel waar veel katten zijn kunt meehelpen. 

Probeer het om het positief te bekijken. Een hond kan je ook goed helpen met je zelfmoordgevoelens, honden voelen mensen hun gevoelens en emoties heel goed aan en katten niet zo. Als je een zelfmoordgedachte hebt kun je ook naar je hond toe gaan en die merkt dan dat het slecht gaat en misschien doet hij dan wel iets waardoor je je beter voelt.

:)

EEM37

Reageer