Vraag

mn vriendin laat me in de steek

  • 10 May 2022
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeft iemand tips? Ik leg t wel even uit.

 

Mijn beste vriendin en ik waren altijd heel erg close we belden uren vanaf 8 uur ‘s ochtends  tot 12 ‘s ‘s nachts, we spraken bijna elke dag af en we deden eigenlijk alles samen. Maar ze heeft sinds kort een vriendje gekregen en ik mag hem niet. Ik hoorde hem vaak racistische dingen zeggen en dat beledigde mij ook al was het niet tegen mij. Zij weet ook dat ik hem niet mag. Maar de laatste tijd doet ze meer dingen met hem en negeert ze me en hebben we vaker ruzie. Ik weet niet wat ik moet doen want ze is mijn enige vriendin.


4 reacties

Dat is heel erg vervelend! Echt balen. Misschien kan je haar gewoon nog steeds te vriend houden, maar ook andere vrienden zoeken? En er wat van zeggen? 

@JooJootje Dankjewel voor je reactie! Ik heb er vaak van wat gezegd maar helaas word ze dan boos en krijgen we ruzie :/

Ohhhh, dat is ook niet leuk. Maar dit is ook niet leuk voor jou! Jullie moeten samen tot een oplossing komen. Misschien kan je voorstellen om eens goed te praten met elkaar. En dan daarna wat leuks gaan doen met z’n tweeën?

succes!!

@JooJootje thxx!!!!! Heel erg bedankt dat je überhaupt de moeite hebt genomen om te reageren ik ga t proberen.

Reageer