Skip to main content
Vraag

Mn vriend doet raar

• February 24, 2026
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey hey,

de laatste tijd voel ik me heel naar dik en alleen nu heb ik een super lieve vriend maar nu geeft hij voornamelijk aandacht aan zn neef en negeert mij is dit toxic of niet?Oke mensen ik heb dus een vind ik hele knappe lieve vriend en ik heb het idee dat hij niet meer van me houd iemand help

3 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Ik denk dat je het hier het beste met hem over kunt hebben en vertellen hoe jij het ervaart en je het gevoel hebt dat hij je negeert.  Dan heb je gelijk wat meer duidelijkheid en zie je wat het met hem doet als hij hoort wat je zegt. Je zou hem ook een brief kunnen voorlezen of laten lezen of gewoon om bepaalde dingen te bespreken wat je belangrijk vindt/ qua voorbeelden ( wat je zelf fijn vind)  Hoop dat je hier iets aan hebt 🙂

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 25, 2026

Dat hij niet meer zo verliefd op je is, is toch niet toxisch.  Heel rottig voor je als jij nog wel verliefd bent op hem, maar zo lopen de dingen nu eenmaal.  Ik hoop echt voor je dat je je vergist en dat hij nog wel van je houdt maar als dat niet meer zo zou zijn, moet je je niet slecht over jezelf gaan voelen.  Je mag verdrietig zijn maar echt niet negatief over jezelf gaan denken, dat maakt alles alleen maar slechter.  Knuffel.

Forum|alt.badge.img

Dankjullie