Skip to main content

Hoi allemaal! 

Heel even iets zeggen, ik ga hier niet meer heel erge privé dingen op zetten, want blijkbaar kijkt mijn vader dus toch mee op al mijn topics. Kijk in mijn andere topics. 

Ik heb dus op dit moment niemand meer om mee te praten. Want ja, yk. Daar wordt ik juist nog verdrietiger van.

Heeft iemand nog een site, die een beetje hetzelfde is? Zodat ik wel met iemand kan praten?

Pap als je dit leest. STOP MET LEZEN VAN MIJN TOPICS. Alvast bedankt.

Ik hoop dat jullie tips hebben.

Xxx CuteFlower

<3 ❤️

Heyy,

Lastig.. Hoe leest je vader eigenlijk mee? Via jouw telefoon of bekijkt hij het forum zelf op zijn eigen telefoon ofzo? Je zou misschien een nieuw account kunnen aanmaken zodat je vader je account niet meer herkend? Dan ben je alleen wel je oude topics en reacties kwijt.

Over andere forums staat dit in het topic veelgestelde vragen van de KT want heb zelf geen ervaring op andere forums.

Welke andere forums zijn er als ik te oud ben voor het Kindertelefoon forum?

Er zijn diverse forums te vinden, vanuit De Kindertelefoon is het lastig om een volledige lijst te bieden. Let bij het zoeken naar een ander forum altijd op jouw (online) veiligheid. 

Twee algemene forums waar je zou kunnen kijken:

Psycholoog.net https://www.psycholoog.net/forum/

JongIn forum: www.dreamersforum.nl  

Liefs van ItsJustMe <3

Heyheyy! Zeer bedankt voor je tips! Het is alleen lastig om me aan te melden, ik ben daar echt totaal niet goed in… Oeps. 

Heb je nog andere websites? Sowieso niet jou schuld, ik wil ook graag meerdere opties, omdat het dan moeilijker is om me te vinden…

Thxx!

Hoi,ik reageer ook even hier.

Ik ben het met je eens!  Je vader zou je dit stukje privacy moeten respecteren en jou vertrouwen. Ik vind het niet netjes om mee te kijken. Ik snap best dat sommige ouders dat op bepaalde apps met een slechte reputatie doen, maar op dit integere forum is dat nergens goed voor en zelfs onbehoorlijk. Jammer dat sommige volwassenen hun eigen kind blijkbaar het vertrouwen maar moeilijk kunnen gunnen. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer