Skip to main content
Vraag

Mn stiefmoeder heeft de deur eruit gehaald..

• May 30, 2025
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi iedereen.
Mijn stiefmoeder heeft mijn slaapkamer deur eruit gehaald omdat ze zegt dat ik er altijd mee gooi, maar dat is gewoon niet waar. En ik voel me nu gewoon niet meer veilig in dit huis. Ik hoorde haar een keer de trap oplopen dus ik deed alsof ik mn ogen dicht had en ze stond me gewoon fucking te bekijken.ย 
Ze willen er ook niet over praten maar ik zet anders echt zelf die deur er terug in.
Iemand die weet wat ik moet doen want ik heb zo weinig slaap dat ik dingen begin te hallucineren.

Groet, anoniem

6 reacties

• May 31, 2025

Hallo,

Dat klinkt als een ingewikkelde situatie. Ik zal gewoon met haar erover praten ook al wil ze niet, en anders met je (stief)vader?ย 
De deur er zelf inzetten lijkt me sowieso geen goed idee, daar wordt zij alleen maar bozer van.

Hou je me op de hoogte?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 31, 2025

Hallo,

Dat klinkt als een ingewikkelde situatie. Ik zal gewoon met haar erover praten ook al wil ze niet, en anders met je (stief)vader?ย 
De deur er zelf inzetten lijkt me sowieso geen goed idee, daar wordt zij alleen maar bozer van.

Hou je me op de hoogte?

Ik heb geprobeerd het er met haar over te hebben maar ze negeert me gewoon en ze bekijkt me ook als ik omkleed en dan vind ze het raar als ik zeg dat ze een paar tyfusklappen ken krijgen als ze blijft kijken. Ik weet echt niet wat ik moet doen mijn vader zegt het ook niet te weten? Maar ik wacht nog 2 dagen dan zet ik die deur erย  gewoon in

• June 2, 2025

Oeioei.
Wat vindt je stiefmoeder daarvan?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 3, 2025

Dat lijkt mij een inbruik op privesie hier zouย je het echt goed over moeten hebben en echt zeggen hoeย erg jij het vind en hoe veel last je er van hebt

ย 

Sorry als ik iets verkeerds heb gespeld her dislexi

123Flowertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 3, 2025

Dat lijkt mij een inbruik op privesie hier zouย je het echt goed over moeten hebben en echt zeggen hoeย erg jij het vind en hoe veel last je er van hebt

ย 

Sorry als ik iets verkeerds heb gespeld her dislexi

Ja idd, je kan het er ook met de kindertelefoon over hebben en als het echt te ver gaat kan je aangifte doen bij de politie. Miss kan je in plaats van je duer terug te plaatsen een doek/ deken ophangen ย die je dan gwn open houd mr als je gaat slapen of omkleden ofzo dat je hem dan dicht doet!

groetjes โ€‹@123Flowertjeย 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 1, 2025

Ik zal dit echt met je vader over hebben dat je het niet fijn vind.ย 

En je moeder kun je het daar ook niet over hebbenย