Skip to main content

M'n ouders willen me naar een internaat sturen als ik me niet anders ga gedragen! Ik gedraag me vrij normaal voor een puber! Ben bijna dertien en zit in een depressie. Ze noemen mijn sport een hobby en willen me ervan af gooien. Het is niet mijn hobby het is mijn steun en toeverlaat! Ik heb het over paardrijden. Ik weet echt niet wat ik moet doen! Weet iemand wat ik hier mee aan moet!

Hee! Wat raar, dat ze jou zo naar een internaat willen sturen… Probeer het er eens met hun over te hebben, wat ze daarmee bedoelen, en hoezo jij je anders moet gedragen? Met bvb depressie heb je toch echt hulp nodig.

 

Ik heb bijna dezelfde situatie; Ik ben 12 (bijna 13, morgen jarig...) en ik hou ook van paardrijden! Eerst een jaar of 4 op de manege, nu een leasepony gevonden! Echt enorm goede uitlaatklep voor zorgen en stress,  heerlijk!

 

Ik raad aan het er met je ouders over te hebben, of hulp zoeken bij bvb het vergeten kind, hier op de kindertelefoon bellen of appen, of zoiets? Ik heb er niet veel verstand van, maar er is genoeg hulp te vinden! Een vertrouwenspersoon op school zou ook een goede optie zijn!

 

Echt heel erg veel succes, en als ze jou ergens heen willen brengen waar je niet wil zijn, bel dan om hulp!!

 

~Nah. <3


En paardrijden is toch echt een sport hoor… Het zit in de olympische spelen en je zit er niet alleen. Je doet gewoon heel veel moeite om het er zo uit te laten zien :>


Echt super bedankt ik ga zometeen bellen!


Reageer