Skip to main content

Heyy allemaal, 

Ik ben een meisje van 15 en mijn leven zit vol ups en downs. Nu zit ik in een down periode, want zoals ik al in een andere toppic schreef heb ik gevoelens voor mijn docent. Ik weet echt niet wat ik nu met me aan moet!

Ik wil het over 2 dingen hebben

1: Mn ouders

2: Mn gevoel

1:

Mijn ouders willen dus echt ALLES van mij weten. Ik heb niet eens een privé leven! Als ik al 5 min langer op school blijf om nog even iets te bespreken met een docent gaan ze me al helemaal ondervragen waarom ik langer op school bleef. Ook doen ze moeilijk als ik met vriendinnen naar het dorp ga. Ze willen weten met wie ik om ga en willen ook foto's zien. Ze willen ook weten waar we het over hebben. Het wordt zelfs zoo erg dat mn moeder op mn school wil gaan werken!!!! HELP! Wat moet ik nu doen? 

Dit brengt ons eigenlijk al een beetje naar het volgende stuk, maar het hoort ook nog hier bij. Ik spreek dus soms af met docenten die ik leuk vind om ff bij te kletsen, maar dat doe ik in mn tussenuren, want anders wordt ik weer helemaal ondervraagd thuis. Ze weten niet eens dat ik met docenten af spreek om ff bij te kletsen op school, want dat zouden ze raar vinden.

2:

Ik zit dus nu echt met een kut gevoel, want ik heb het idee af en toe dat ik ook niet overal over kan hebben met mn ouders.

Ik ben verliefd op 3 docenten.

1: Nederlands docent + decaan. Echt, wij hebben de allerleukste gesprekken en tot nu toe zijn we nog niks tegen gekomen wat we niet gemeen hebben met elkaar en tussen ons gaat het goed. Ze geeft me al sinds vorig schooljaar geen les meer, wat ik heel jammer vind, maar ik moet ermee leven.

2: Geschiedenis docent + studiecoach onderbouw (ik zit nu in de bovenbouw). Ik vind haar echt geweldig, maar ben toch altijd heel zenuwachtig als ik naar haar toe ga, want ik ben bang om iets verkeerds te doen. Volgende week hebben we een afspraakje staan, maar eig weet ik het gwn niet waar ik het over moet hebben, in tegen stelling tot de Nederlans docent, want echt, we vervelen ons nooit. Ik vind haar nog steeds echt heeel leuk, maar dus weet niet wat ik ermee aan moet. Ik heb haar al sinds vorig schooljaar niet meer, maar had haar vorig jaar wel als studiecoach en als vertrouwens persoon.

3: Biologie docent. Hij is echt méga knap! Ik was echt al op moment 1 verliefd op hem! Ik had hem in de tweede klas (oja, zit nu trouwens in de vierde). Ik was helemaal door het dolle heen toen ik in magister zag dat ik hem had, maar nu negeert hij mij…. Hij kijkt mij nooit aan, komt nooit naar me toe als ik een vraag heb en dat breekt echt mijn hart! De eerste 2 weken hadden we zulke leuke gesprekken, maar nu is alles weg. Ik ben heel erg verdrietig. Ik heb het hem nog niet verteld, wat ik wel wilde doen, maar ik stel het nog ff uit. HELP! Wat moet ik nou?? Ik voel me zo kut en jank iedere avond. 

 

Ik moest ff mn verhalen kwijt. Ik hoop dat jullie erop willen reageren en miss tips hebben. En oja, als jullie ook met iets zitten, gooi t maar onder deze topic. Ik reageer op iedereen <3 

Bedankt voor het lezen van mn vrij lang verhaal : )

 

Groetjesss

Geen reactie

Reageer