Skip to main content

Heejj ! Ik heb een paar vraagjes, hopelijk  willen jullie antwoorden geven 😊

1. Heeft 1 persoon je leven veranderd?
  2. Zoja, hoe ?
  3. Heb je een haat-liefde verhouding met iemand?
  4. waarom-waardoor?
  5. Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug?
  6. Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet?
  7. Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)?
  8. leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ?
  9. Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig?
  10. Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan?
  11. Wat deed jij toen?
  12. Heb je wel eens iemand heel goed geholpen?
  13. Wat deed diegene toen?(bedanken, etc)
  14. Op wie ben je heel trots en waarom?
  15. Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom?
  16. Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment?
  17. Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij?
  18. De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij?
  19. De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan?
  20. Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel!
  21. Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan?
  22. Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ?
  23. Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu?
  24. Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt!  Wat doe je ?
  25. Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan?

Ik hoop echt dat jullie deze een beetje leuk vinden, heb de vragen een beetje gebaseerd op wat ik op dit forum allemaal las. Thanks vast voor jullie moeite!

💜 Doby X

Hoi Hoi , ik zal deze doen!

1. Heeft 1 persoon je leven veranderd? 2 dan denk ik, naast mijn ouders natuurlijk
  2. Zoja, hoe ?  mijn vriendin door me door dik en dun te steunen, en mijn psychologe door hoe ze echt op maat mij een plan heeft gegeven.
  3. Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Ja maar is steeds beter geworden haha
  4. waarom-waardoor? Een lerares sport waar ik in de brugklas echt een slechte start mee had. Flink straf en niet gezellig zeg maar. Maar ze geeft heel goed les en is eig knetter goed in wat ze doet. De vervelendste stoere jongens heeft zij in bedwang. Hele sterke dame.
  5. Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Ja hoor, qua lachen klink ik bv net als mijn moeder, en ik haal graag geintjes uit op onverwachte momenten, dat doet mijn vader ook. En ik ben gauw bezorgd om anderen, dat heb ik van allebei wel mee. En nog wel veel meer zonder dat je het merkt.
  6. Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Mijn therapie oefeningen die ik nu moet doen. En soms huiswerk.
  7. Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)?(komt ie weer haha) half uur in de hoek staan bij gym in de brugklas, en een keer 100 regels maar ik weet niet eens meer waarvoor haha. Dat waren de ‘zwaarste’.
  8. leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? Beide wel. Het is iig nooit meer gebeurt dus ik heb er wel wat op uit gedaan.  De hoek was echt wel nasty ja.
  9. Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig?  Wiskunde vooral.
  10. Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Ja een jongen die een blkack out had bij een spreekbeurt, best zielig
  11. Wat deed jij toen? We hebben hem allemaal geholpen met aanvullen en dingen zeggen die hij eig had moeten zeggen. En toen ging het wel weer beter.
  12. Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Ja wel vaker. Mooiste was een meisje van 7  dat van haar fiets gevallen was en ik hielp haar met een verband om de knie en gerust stellen en later kwamen de ouders me bedanken. Bijna awkward voelt dat maar wel super lief.
  13. Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Ja dat kind gaf mij later een knuffel en daar werd ik weel door geraakt, vond het erg lief
  14. Op wie ben je heel trots en waarom? Op mijn vriendin. Zij is ook 14 en wat zij al kan en voor mij doet, daar buig ik diep voor.
  15. Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Soms, als ik iets goed heb gedaan of complimenten krijg.
  16. Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? Ja , zie 12. En een keer van een boer in de omgeving toen ik zijn kalveren terug had gedreven die door een kapot stuk draad waren ontsnapt haha.
  17. Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? zie 12 😉 ik help, vraag dat kindje waar mama en papa zijn en ik bel mijn moeder denk ik.
  18. De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Heel erg schrikken en eerst luisteren en dan tegenspreken als het onterecht is. Als het terecht is houd ik mijn mond  en schaam ik me heel erg en hoop dat de straf mee gaat vallen ;)
  19. De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Zoals @Banaantjeeee  altijd zo mooi zegt, dan wordt ik een tomaat. 😊 zou ik zeer verlegen worden.
  20. Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! Haha ja wel vaker maar ik heb 2  keer meegedaan aan een hunt. De eerste keer (ik was 12 geloof ik) was het spannendste. Toen had ik me als meisje verkleed en mijn partner (meisje) als jongen en we  werden eerst niet opgemerkt , totdat 1 van de hunters mij herkende. Uiteindelijk kwam ik in de handboeien te staan en zij ontsnapte, waardoor we als team toch nog 2e werden. Het was super spannend en ook wel eng om een tijd lang je handen achter geboeid te hebben en niks te kunnen. Maar ik was super trots na de tijd. Dat staat me er nog van bij.
  21. Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Haha nou dat heb ik zelf dus gehad, maar als het mijn vriendin zou gebeuren zou ik haar zeggen “kom we gaan weg,, we zijn 14 ”of anders als het echt niet anders is, zou ik naast haar gaan staan of achter haar zodat niet zij maar ik voor iedereen zichtbaar sta.
  22. Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ?  Dat lijkt me ontzetend spooky! Echt raar.Ik zou eerst eeven rondkijken of er toch iemand is en dan 112 bellen denk ik.
  23. Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? Oh dat lijkt me wel erg ja. Bellen met mijn mentor en mn ouders of ze me er achteraan willen brengen .
  24. Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt!  Wat doe je ? Dan maar zonder shirtje, gebeurt wel vaker. Alleen dan moet je niet op je buik over de bok willen glijden want dat is zeer pijnlijk.
  25. Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan?  Beetje verdriet om hoe het met me is maar ook hoop en ik zie aan mezelf wel steeds meer kracht en het klinkt gek maar ook wel liefde. Mijn ogen zijn wel zelfverzekerder weer en dat voelt goed.

Leuke mooie lijst @Dobymeis13  ! Doe je goed !

Groetjes liefs Tartan X

1. Heeft 1 persoon je leven veranderd? Ja
  2. Zoja, hoe ? Liefde, ik heb nog nooit van iemand zoveel gehouden als toen. Meer dan mijzelf zelfs.
  3. Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Ik weet niet echt wat dat is..
  4. waarom-waardoor? x
  5. Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Om heel eerlijk te zijn, eigenlijk niet echt haha🤣
  6. Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Wiskunde huiswerk
  7. Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? Nablijven 9e uur voor hw vergeten
  8. leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? Mehhh hij is gw streng maar stiekem ook wel verdient omdat ik er vaak mee wegkom haha
  9. Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? Economie
  10. Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Nee
  11. Wat deed jij toen? x
  12. Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Ik help zo vaak mensen, ook op het forum
  13. Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Ik krijg meestal wel bedankjes
  14. Op wie ben je heel trots en waarom? Op zoveel mensen haha
  15. Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Ja, zeker. Het gaat de laatste tijd gewoon goed met self-improvement en zo dus ik ben trots op mijzelf
  16. Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? Nee😥
  17. Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Tuurlijk help ik dan en bel de politie als het nodig is
  18. De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Soms is het goed om gewoon niks te doen
  19. De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Oh jeej, ik zal het heel erg waarderen maar krijg er wel een beetje warm van als dat gebeurd
  20. Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! Nee
  21. Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Ik zou mijn crush eerst helpen, nu niet meer :I
  22. Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? Dan app ik eerst iedereen
  23. Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? Huilen :(
  24. Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt!  Wat doe je ? Ik doe gewoon mijn normale t-shirt aan
  25. Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Geen idee

Ik hoop echt dat jullie deze een beetje leuk vinden, heb de vragen een beetje gebaseerd op wat ik op dit forum allemaal las. Thanks vast voor jullie moeite!

💜 Doby X

Liefs, ItzJustin

Hey @Dobymeis13  ik vul ook in!

1. Heeft 1 persoon je leven veranderd? haha deze slaat idd op mij ! Ja, mijn juf uit groep 8 en mijn vriendinnetje ook.
  2. Zoja, hoe ? Lang verhaal, zie mijn topic ;)
  3. Heb je een haat-liefde verhouding met iemand?Ja op dit moment met een docente, ze is heel goed maar veel te streng en houd zich té precies aan het schema ondanks dat we al veel verder kunnen zijn. En ergens ook met de man die mijn vader is, ik ken hem niet en hij heeft mijn mam laten zitten maar toch is het mijn verwekker. Ik weet nog niet wat ik daar mee wil doen.
  4. waarom-waardoor? haha ohw sorry zie ⬆️
  5. Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Ja van mijn moeder dus 😉 ik ben erg schoon op alles en ik reageer net als haar als ik bv schrik ( “ oh gottegot!” of “neeeeeeejj!” ) haha. En ik heb haar muzieksmaak en sociale instelling.
  6. Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? soms heb ik geen zin in hardlopen maar het moet. En husiwerk natuurlijk ;p
  7. Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? zie mijn topic over mijn verandering :)lijkt op de hoek van Tartan ;)
  8. leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? absoluut leerde ik daarvan! En tegelijk was het zeer nasty ja. Maar dat was goed.
  9. Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig?  gym soms. Ik doe zelf al zoveel. Maar het is wel nuttig en goed.
  10. Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Goed nadenken, nee niet heel erg. Wel eens dat iemand een noot verkeerd speelde ofzo. Of bij de scouts dat iemand per ongeluk de vlag op de grond liet vallen.
  11. Wat deed jij toen? Helpen, en als het niet erg is en degene lacht zelf lach ik mee, anders niet.
  12. Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? ja hoor, buren met kapotte spullen, of klasgenoten met ook dingen stuk. En de weg wijzen. Een mevrouw in zo'n scooterding de stoep op geduwd. Heel gewone dingen allemaal.
  13. Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Ja, mensen vinden het lief, en ik ook als ze mij helpen.
  14. Op wie ben je heel trots en waarom? Mijn moeder, om wie ze is, mijn zus idem en mijn vriendin omdat ze een sterke leuke vrolijke meis is.
  15. Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Ja kort geleden wel een beetje dat ik in rokje naar school heb gedurfd en ook dat ik mijn grenzen goed kan aangeven.
  16. Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? laatste jaar best vaak. Om wie ik ben en hoe ik ben voor anderen. heel lief.
  17. Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Helpen en 112 bellen denk ik. Troosten en afleiden.
  18. De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Dan schrik ik me helemaal stuk, en als ik nog wat kan zeggen vraag ik wat ik heb gedaan. Ik hoop echt zó dat zoiets mij nooit meer overkomt! Ik zou me echt ontzettend schamen en ellendig voelen.
  19. De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? haha dan wordt ik ook een tomaatje en ben ik wel blij van binnen .
  20. Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! haha, nouja, een scouting weekend met wedstrijden en dat was geweldig en spannend. En een zoen oefenen met een vriend. En het aller spannendste van ooit was pas geleden mijn (toen nog) crush op mijn knieën om verkering vragen. En het werd ja!! 😍
  21. Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Ohhw dat zou ik niet kunnen aanzien, dan spring ik er tussen. Dan zou ik minstens naast haar gaan staan zoals @Tartan14  ook zegt.  Ik zou echt haar plaats in willen nemen of idd er voor staan dat ze niet zo gezien wordt. Dan moet ik maar voor kijk staan ipv zij
  22. Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? haha dat lijkt me heel vet! Ik zou eens even overal gaan neuzen wat er allemaal te zien is in de lokalen en de bureaus xd. Niks stelen hoor! Gewoon kijken. En dan iedereen appen en bellen.
  23. Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? 😱 en dan als een gek proberen ze te bereiken en  toch nog in te halen.
  24. Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt!  Wat doe je ?Geen probleem, dan houd ik mijn shirt aan dat ik al heb, of ik gym wel zonder shirt. Ook goed. Overkomt me wel eens haha, dan vergeet ik het gewoon mee te nemen. Eigen schuld.
  25. Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Steeds meer trots, en verbazing dat ik zo mag zijn :)

You’re welcome !!! Erg leuk!

Liefs Tover xxx

1. Heeft 1 persoon je leven veranderd? M’n vriendje.
  2. Zoja, hoe ? Sinds we elkaar kennen ben ik echt veel blijer/opgewekter. Weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
  3. Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Met m’n 2 jaar oudere broer. Haat is een groot woord maar we weten precies van elkaar op welke knoppen we moeten drukken om de ander op de kast te krijgen zeg maar. 😂 En dat gebeurd ook geregeld (maar wel minder dan vroeger).
  4. waarom-waardoor? zie 3
  5. Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? De liefde voor muziek. Ik en m’n moeder zijn ook allebei best wel kort door de bocht qua uitspraken/reacties en zo
  6. Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Sporten. Ik moet het van mezelf omdat ik wel fit wil blijven. Ik weet dat als ik het niet zou doen dat ik dan echt alleen op de bank zou hangen.
  7. Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? Eigenlijk de ‘straf’ die ik van m’n vriendje kreeg toen we dikke ruzie hadden 2 maanden geleden. Hij heeft toen goed een week niet met me gepraat en dat voelde wel echt als een (terechte) straf. Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen.  Allemaal na te lezen in dit topic:

8. leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? Ik heb daar zeker van geleerd. Was niet best geweest als dat niet zo was
  9. Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? Net als @Tover01 gym. Natuurlijk is bewegen goed maar de gymlessen die wij hadden waren altijd oersaai
  10. Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Nee, niet echt
  11. Wat deed jij toen? nvt
  12. Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Mensen helpen met verhuizen en zo. Maar ik vind dat heel vanzelfsprekend
  13. Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Ik heb een keer m’n buren geholpen toen ze met hun tuin bezig waren (snoeien, takken verzagen, dat soort dingen). Ik heb toen een cadeaubon van ze gehad.
  14. Op wie ben je heel trots en waarom? Op m’n vriendje, omdat hij het al langer dan een jaar met mij uithoudt 😅 (ik meen het wel, ik weet heel goed dat ik niet altijd makkelijk ben)
  15. Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Daar heb ik wel moeite mee eigenlijk. Dat komt vooral omdat ik mezelf niet graag op de voorgrond plaats. En als ik dan iemand help of zo vind ik dat vanzelfsprekend en niet iets om per se trots op te zijn. Maar goed, op 3229 comments hier op het forum ben ik wel een beetje trots I guess😅
  16. Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? Ik vind de complimenten die ik op het forum heb gekregen wel bijzonder voor mezelf. Ik heb altijd het idee dat ik maar wat zeg en als je dan leest dat anderen er toch iets aan hebben dan voelt dat wel goed.
  17. Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Bij het kind blijven en proberen of ik achter z’n naam/adres kan komen. Zo niet de politie bellen denk ik.
  18. De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Dan zou ik heel erg m’n best moeten doen om me in te houden.
  19. De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Ik kan niet zo goed met complimenten omgaan dus ik zou me vooral doodschamen denk ik 😂
  20. Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! De afgelopen 465 dagen met m’n vriendje. (ja I know, lekker cringe, maar het is wel zo)
  21. Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Ik vind kinderen in de hoek zetten sws niet meer van deze tijd dus ik zou daar achteraf wel een ding van maken denk ik
  22. Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? Lekker weer naar huis. Dat is me dus echt een keer overkomen. Ik was vergeten dat er die dag studiedag was en stond dus gewoon op school. Toen ik zag dat er geen fietsen stonden viel het kwartje pas. 😂
  23. Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? Aan m’n ouders vragen of ze me willen brengen
  24. Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt!  Wat doe je ? Ik heb altijd wel een normaal tshirt aan dus dan draag ik gewoon die
  25. Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Dan ben ik wel een beetje blij met wie ik nu ben

Hey Doby,

1. Heeft 1 persoon je leven veranderd? Nee
  2. Zoja, hoe ? -
  3. Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Ja, m'n broertje 
  4. waarom-waardoor? Hij scheld me bijv uit.
  5. Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? M'n vader zegt 'orde en netheid'
  6. Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Sporten
  7. Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? Weet ik niet.
  8. leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? -
  9. Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? Wiskunde 
  10. Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Ja, achteraf hielp ik diegene 
  11. Wat deed jij toen? Zie 10
  12. Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Ja
  13. Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Mij bedanken 
  14. Op wie ben je heel trots en waarom? Op iedereen die zichzelf durft te zijn.
  15. Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Ja, dat ik me niet laat kisten.
  16. Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? Dat iemand het knap vond dat ik nagellak durf te dragen.
  17. Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Diegene helpen 
  18. De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Weg lopen 
  19. De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Heel open 
  20. Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! Nope
  21. Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Zeggen dat het nogal apart is 
  22. Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? Dan ga ik naar huis
  23. Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? M'n ouders bellen wat te doen
  24. Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt!  Wat doe je ? Het shirt dragen wat ik al aan heb.
  25. Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Gewoon normaal.

Liefs @NoahLovesYou 

Heeft 1 persoon je leven veranderd? Nee eig niet

Zoja, hoe ? X

Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Nee

waarom-waardoor? X

Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Jaaaa uiterlijk van papa innerlijk van mama

Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Huiswerk haha

Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? Ja ik krijg eig nooit straf 

leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? X

Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? Geschiedenis en aardrijkskunde

Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Ja viel van de grote trap in de aula

Wat deed jij toen? Je kon niet echt helpen en alle vrienden liepen er al naartoe dus niet zo veel

Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Ja

Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Bedanken, knuffel en snap vragen

Op wie ben je heel trots en waarom? Op mijn beste vriendin omdat ze er altijd voor iedereen is en goed schoolwerk heeft en gewoon the best is

Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Meestal niet soms wel als ik bijv bij sport iets nieuws doe dat ik eng vond 

Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment?  Ja allebei

Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Even vragen wat er is en of ik kan helpen

De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Rustig vragen wat ik heb gedaan en even met hem het lokaal uitlopen

De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Verbaasd en ik zou dankjewel zeggen en lachen

Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! Niet echt spannend wel veel avonturen haha

Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Voor hem opkomen en erbij gaan staan

Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? Kijken in magister of ik wel school heb vandaag en anders terug naar huis 

Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? Terug naar huis

Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt! Wat doe je ? Tegen de docent zeggen of mijn eigen shirt van overdag aandoen en dan superveel body mist en deo eroverheen aan t einde 

Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Dan voel ik me meestal lelijk maar soms denk ik ook dat ik best oke ben

Ik hoop echt dat jullie deze een beetje leuk vinden, heb de vragen een beetje gebaseerd op wat ik op dit forum allemaal las. Thanks vast voor jullie moeite! Graag gedaannnnn lief dat je dat maakt❤️

💜 Doby X

Hey @Dobymeis13  ik breng jouw lijstje nog even onder de aandacht 😉 dan vullen meer mensen het in! Liefs Tover xxx

Zo lief @Tover01  ♥️ thank you sweety! 

Doby X

Heyy @Dobymeis13!

Ik vul hem ook even in! Thanks voor de herinnering @Tover01😉

1. Heeft 1 persoon je leven veranderd? Mijn vriendin :)
  2. Zoja, hoe ? Zij is gewoon mijn rots in de branding en ze is de eerste persoon die mij ziet zoals ik ben en waar ik mezelf kan zijn zonder een oordeel ik hou echt heel veel van haar😊
  3. Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Naja op zich niet misschien een beetje met mijn broertje ofzo
  4. waarom-waardoor? Ach ja door de standaard dingetjes die je hebt met een klein broertje haha (hou heel veel van m hoor😉)
  5. Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Ik heb qua persoonlijkheid denk ik veel van mijn moeder wat ik in mezelf herken, maar als ik mezelf hoor praten op een filmpje hoor ik gewoon mijn vader praten wat soms echt raar is haha. Maar qua passie delen we muziek heel erg dus dat herken ik ook erg terug in mezelf van mijn ouders.
  6. Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Ik vind sporten en zwemmen heel leuk, maar soms heb ik er echt geen zin in maar het moet want het is goed voor me en moet wel beetje fit blijven
  7. Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? Ben er op de middelbare 1x uitgestuurd en heb verder nooit echt straf gekregen vgm
  8. leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? /
  9. Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? Gym vind er geen klap aan, maar bewegen is natuurlijk wel goed
  10. Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Niet echt 
  11. Wat deed jij toen? /
  12. Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Was een keer een klein kindje bij ons verdwaald en die ik heb toen geholpen om zijn moeder weer te vinden
  13. Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Mij heel erg bedanken😅
  14. Op wie ben je heel trots en waarom? Op mijn vriendin omdat ze ondanks mijn struggles met mij wilt zijn en omdat ik vind dat ze echt goed bezig is!😍
  15. Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Ik ben niet heel vaak trots op mezelf eigenlijk dat is niet echt bepaald mijn dingetje
  16. Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? Mijn zus heeft mij een tijd terug verteld dat ze het echt heel goed vind dat ik mezelf blijf ondanks alles wat er gebeurd is.. Dat is me wel heel erg bijgebleven
  17. Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Helpen natuurlijk want ik ben niet een persoon die dat kan negeren🙃
  18. De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Ik zou denk ik dichtslaan en helemaal niks zeggen xd
  19. De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Hetzelfde als de vraag hierboven :}
  20. Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! Tot nu toe niet echt nee helaas.. Maar komt vast nog wel eens iets wat ik kan delen hier :)
  21. Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Ik zou mijn vriendin dan zeker steunen en zou er wel wat van zeggen denk ik tegen de docent :)
  22. Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? Heel verbaasd een paar minuten rondstaren en dan maar naar huis gaan ofzo😂
  23. Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? Ouders bellen en vragen wat ik het beste kan doen denk ik xd
  24. Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt!  Wat doe je ? Shirt dragen wat ik al aan heb is dan de enige optie denk ik :P
  25. Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Niet veel bijzonders eigenlijk

Mooie vragenlijst @Dobymeis13 echt goed gemaakt! Mijn complimenten😊

Liefs van ItsJustMe <3

1. Heeft 1 persoon je leven veranderd? Er zijn meerdere personen die een lange tijd dingen hadden verandert op geen fijne manieren mijn leven op die momenten geruïneerd hadden. En mijn hart van binnen gekwetst hebben, waardoor ik minder vertrouwen heb in bepaalde kinderen en meer in docenten. Het klinkt gek, ik weet het maar het is gewoon heel lastig allemaal.💔
  2. Zoja, hoe ? Ze deden mij niet respecteren en mijn dromen kapot maken en buitensluiten. 😔
  3. Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Niet dat ik weet 
  4. waarom-waardoor? -
  5. Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Ja, dat ik heel ijverig ben. Ik herken vooral mijn oma in mij terug en haar vriendinnen doen dat ook.
  6. Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Huishoudelijke taken 
  7. Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? Ik ben niet echt ooit hard gestraft.
  8. leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? Nee
  9. Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? Aardrijkskunde 
  10. Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Nee
  11. Wat deed jij toen? Weet ik niet.
  12. Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Daar ben ik momenteel al sinds februari mee bezig. Mijn vriendin met Anorexia. 💕
  13. Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Bedanken en bijna in tranen uitbarsten als ik steeds iets doe voor haar, omdat ze het zo lief vindt.
  14. Op wie ben je heel trots en waarom? Mijn vriendin met Anorexia, over hoe zij zo veel dingen doorstaat die ze niet fijn vindt. Daar heb ik echt waardering voor.
  15. Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Nee, ik vind mijzelf nooit goed genoeg. Komt sinds dat die mensen mijn vertrouwen in andere en mij hadden beschadigd en mij niet deden respecteren. 😔 Ik ben momenteel wel bezig met het weer terug te halen. (Lees topic Depressie van mij voor meer info)
  16. Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? Ja
  17. Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Naar dat kind toegaan en hulp aanbieden.
  18. De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Ik ren verdrietig het lokaal uit en ben verbaasd en ik sluit me op in de wc, denk ik. Nog nooit meegemaakt.
  19. De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Ik reageer ongemakkelijk en kijk naar de grond of naar buiten.
  20. Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! Nee
  21. Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Ik heb geen crush dus weet ik niet.
  22. Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? Gewoon leren, want er is niemand dus er is ook geen drukte.
  23. Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? Ik bel mijn moeder en ik blijf wel op school of ik vraag iemand voor hulp.
  24. Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt!  Wat doe je ? Ik hou het shirt wat ik aan had gewoon aan en doe er na de gymles een hele bus deo over.
  25. Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan?  Ik voel me alleen en onzeker en bang. (Hier geldt ook voor lees mijn topic Depressie voor meer info) 😔

💜 Doby X

Liefs,

EmmakokfanEva 

Wie wil het nog meer invullen? 😊🤭

1. Heeft 1 persoon je leven veranderd? Ja 
  2. Zoja, hoe ? Gewoon trouw aan alles blijven 
  3. Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Nee 
  4. waarom-waardoor?
  5. Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Jawel 
  6. Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Naar medische afspraken gaan.. :((
  7. Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? Denk dat ik eruit ben gestuurd 
  8. leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? Nasty🙄
  9. Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? Aardrijkskunde denk ik 
  10. Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Nee niet echt 
  11. Wat deed jij toen? 
  12. Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Ja 
  13. Wat deed diegene toen?  (bedanken, etc) mij helpen met iets anders en bedanken 
  14. Op wie ben je heel trots en waarom? Mijn beste vriendin, omdat ze er zo voor anderenis terwijl ze het zelf super moeilijk heeft 
  15. Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Niet echt, ben eig al tevreden als ik uit bed kom 😀
  16. Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? Ja 
  17. Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Er na toe gaan en vragen of er iets is of kan helpen 
  18. De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Geschrokken en gespannen...
  19. De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Ongemakkelijk 
  20. Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! Weet ik even niet 
  21. Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Zeggen dat degene niks verkeerd heeft gedaan 
  22. Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? Terug naar huis 
  23. Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? Mijn ouders bellen 
  24. Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt!  Wat doe je ? Gymen in de kleren wat ik op dat moment heb en wat ik dan aan heb.. 
  25. Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Soms een soort walging, lastig om te beschrijven...

Ik hoop echt dat jullie deze een beetje leuk vinden, heb de vragen een beetje gebaseerd op wat ik op dit forum allemaal las. Thanks vast voor jullie moeite! Heel leuk😊

💜 Doby X    liefs💜

Reageer