Hoi Hoi , ik zal deze doen!
- Heeft 1 persoon je leven veranderd? 2 dan denk ik, naast mijn ouders natuurlijk
- Zoja, hoe ? mijn vriendin door me door dik en dun te steunen, en mijn psychologe door hoe ze echt op maat mij een plan heeft gegeven.
- Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Ja maar is steeds beter geworden haha
- waarom-waardoor? Een lerares sport waar ik in de brugklas echt een slechte start mee had. Flink straf en niet gezellig zeg maar. Maar ze geeft heel goed les en is eig knetter goed in wat ze doet. De vervelendste stoere jongens heeft zij in bedwang. Hele sterke dame.
- Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Ja hoor, qua lachen klink ik bv net als mijn moeder, en ik haal graag geintjes uit op onverwachte momenten, dat doet mijn vader ook. En ik ben gauw bezorgd om anderen, dat heb ik van allebei wel mee. En nog wel veel meer zonder dat je het merkt.
- Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Mijn therapie oefeningen die ik nu moet doen. En soms huiswerk.
- Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)?(komt ie weer haha) half uur in de hoek staan bij gym in de brugklas, en een keer 100 regels maar ik weet niet eens meer waarvoor haha. Dat waren de ‘zwaarste’.
- leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? Beide wel. Het is iig nooit meer gebeurt dus ik heb er wel wat op uit gedaan. De hoek was echt wel nasty ja.
- Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? Wiskunde vooral.
- Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Ja een jongen die een blkack out had bij een spreekbeurt, best zielig
- Wat deed jij toen? We hebben hem allemaal geholpen met aanvullen en dingen zeggen die hij eig had moeten zeggen. En toen ging het wel weer beter.
- Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Ja wel vaker. Mooiste was een meisje van 7 dat van haar fiets gevallen was en ik hielp haar met een verband om de knie en gerust stellen en later kwamen de ouders me bedanken. Bijna awkward voelt dat maar wel super lief.
- Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Ja dat kind gaf mij later een knuffel en daar werd ik weel door geraakt, vond het erg lief
- Op wie ben je heel trots en waarom? Op mijn vriendin. Zij is ook 14 en wat zij al kan en voor mij doet, daar buig ik diep voor.
- Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Soms, als ik iets goed heb gedaan of complimenten krijg.
- Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? Ja , zie 12. En een keer van een boer in de omgeving toen ik zijn kalveren terug had gedreven die door een kapot stuk draad waren ontsnapt haha.
- Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? zie 12 ik help, vraag dat kindje waar mama en papa zijn en ik bel mijn moeder denk ik.
- De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Heel erg schrikken en eerst luisteren en dan tegenspreken als het onterecht is. Als het terecht is houd ik mijn mond en schaam ik me heel erg en hoop dat de straf mee gaat vallen ;)
- De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Zoals @Banaantjeeee altijd zo mooi zegt, dan wordt ik een tomaat. zou ik zeer verlegen worden.
- Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! Haha ja wel vaker maar ik heb 2 keer meegedaan aan een hunt. De eerste keer (ik was 12 geloof ik) was het spannendste. Toen had ik me als meisje verkleed en mijn partner (meisje) als jongen en we werden eerst niet opgemerkt , totdat 1 van de hunters mij herkende. Uiteindelijk kwam ik in de handboeien te staan en zij ontsnapte, waardoor we als team toch nog 2e werden. Het was super spannend en ook wel eng om een tijd lang je handen achter geboeid te hebben en niks te kunnen. Maar ik was super trots na de tijd. Dat staat me er nog van bij.
- Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Haha nou dat heb ik zelf dus gehad, maar als het mijn vriendin zou gebeuren zou ik haar zeggen “kom we gaan weg,, we zijn 14 ”of anders als het echt niet anders is, zou ik naast haar gaan staan of achter haar zodat niet zij maar ik voor iedereen zichtbaar sta.
- Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? Dat lijkt me ontzetend spooky! Echt raar.Ik zou eerst eeven rondkijken of er toch iemand is en dan 112 bellen denk ik.
- Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? Oh dat lijkt me wel erg ja. Bellen met mijn mentor en mn ouders of ze me er achteraan willen brengen .
- Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt! Wat doe je ? Dan maar zonder shirtje, gebeurt wel vaker. Alleen dan moet je niet op je buik over de bok willen glijden want dat is zeer pijnlijk.
- Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Beetje verdriet om hoe het met me is maar ook hoop en ik zie aan mezelf wel steeds meer kracht en het klinkt gek maar ook wel liefde. Mijn ogen zijn wel zelfverzekerder weer en dat voelt goed.
Leuke mooie lijst @Dobymeis13 ! Doe je goed !
Groetjes liefs Tartan X
Hey @Dobymeis13 ik vul ook in!
- Heeft 1 persoon je leven veranderd? haha deze slaat idd op mij ! Ja, mijn juf uit groep 8 en mijn vriendinnetje ook.
- Zoja, hoe ? Lang verhaal, zie mijn topic ;)
- Heb je een haat-liefde verhouding met iemand?Ja op dit moment met een docente, ze is heel goed maar veel te streng en houd zich té precies aan het schema ondanks dat we al veel verder kunnen zijn. En ergens ook met de man die mijn vader is, ik ken hem niet en hij heeft mijn mam laten zitten maar toch is het mijn verwekker. Ik weet nog niet wat ik daar mee wil doen.
- waarom-waardoor? haha ohw sorry zie
- Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Ja van mijn moeder dus ik ben erg schoon op alles en ik reageer net als haar als ik bv schrik ( “ oh gottegot!” of “neeeeeeejj!” ) haha. En ik heb haar muzieksmaak en sociale instelling.
- Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? soms heb ik geen zin in hardlopen maar het moet. En husiwerk natuurlijk ;p
- Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? zie mijn topic over mijn verandering :)lijkt op de hoek van Tartan ;)
- leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? absoluut leerde ik daarvan! En tegelijk was het zeer nasty ja. Maar dat was goed.
- Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? gym soms. Ik doe zelf al zoveel. Maar het is wel nuttig en goed.
- Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Goed nadenken, nee niet heel erg. Wel eens dat iemand een noot verkeerd speelde ofzo. Of bij de scouts dat iemand per ongeluk de vlag op de grond liet vallen.
- Wat deed jij toen? Helpen, en als het niet erg is en degene lacht zelf lach ik mee, anders niet.
- Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? ja hoor, buren met kapotte spullen, of klasgenoten met ook dingen stuk. En de weg wijzen. Een mevrouw in zo'n scooterding de stoep op geduwd. Heel gewone dingen allemaal.
- Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Ja, mensen vinden het lief, en ik ook als ze mij helpen.
- Op wie ben je heel trots en waarom? Mijn moeder, om wie ze is, mijn zus idem en mijn vriendin omdat ze een sterke leuke vrolijke meis is.
- Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Ja kort geleden wel een beetje dat ik in rokje naar school heb gedurfd en ook dat ik mijn grenzen goed kan aangeven.
- Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? laatste jaar best vaak. Om wie ik ben en hoe ik ben voor anderen. heel lief.
- Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Helpen en 112 bellen denk ik. Troosten en afleiden.
- De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Dan schrik ik me helemaal stuk, en als ik nog wat kan zeggen vraag ik wat ik heb gedaan. Ik hoop echt zó dat zoiets mij nooit meer overkomt! Ik zou me echt ontzettend schamen en ellendig voelen.
- De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? haha dan wordt ik ook een tomaatje en ben ik wel blij van binnen .
- Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! haha, nouja, een scouting weekend met wedstrijden en dat was geweldig en spannend. En een zoen oefenen met een vriend. En het aller spannendste van ooit was pas geleden mijn (toen nog) crush op mijn knieën om verkering vragen. En het werd ja!!
- Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Ohhw dat zou ik niet kunnen aanzien, dan spring ik er tussen. Dan zou ik minstens naast haar gaan staan zoals @Tartan14 ook zegt. Ik zou echt haar plaats in willen nemen of idd er voor staan dat ze niet zo gezien wordt. Dan moet ik maar voor kijk staan ipv zij
- Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? haha dat lijkt me heel vet! Ik zou eens even overal gaan neuzen wat er allemaal te zien is in de lokalen en de bureaus xd. Niks stelen hoor! Gewoon kijken. En dan iedereen appen en bellen.
- Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? en dan als een gek proberen ze te bereiken en toch nog in te halen.
- Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt! Wat doe je ?Geen probleem, dan houd ik mijn shirt aan dat ik al heb, of ik gym wel zonder shirt. Ook goed. Overkomt me wel eens haha, dan vergeet ik het gewoon mee te nemen. Eigen schuld.
- Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Steeds meer trots, en verbazing dat ik zo mag zijn :)
Ik hoop echt dat jullie deze een beetje leuk vinden, heb de vragen een beetje gebaseerd op wat ik op dit forum allemaal las. Thanks vast voor jullie moeite!
You’re welcome !!! Erg leuk!
Liefs Tover xxx
Heeft 1 persoon je leven veranderd? Nee eig niet
Zoja, hoe ? X
Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Nee
waarom-waardoor? X
Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Jaaaa uiterlijk van papa innerlijk van mama
Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Huiswerk haha
Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? Ja ik krijg eig nooit straf
leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? X
Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? Geschiedenis en aardrijkskunde
Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Ja viel van de grote trap in de aula
Wat deed jij toen? Je kon niet echt helpen en alle vrienden liepen er al naartoe dus niet zo veel
Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Ja
Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Bedanken, knuffel en snap vragen
Op wie ben je heel trots en waarom? Op mijn beste vriendin omdat ze er altijd voor iedereen is en goed schoolwerk heeft en gewoon the best is
Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Meestal niet soms wel als ik bijv bij sport iets nieuws doe dat ik eng vond
Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? Ja allebei
Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Even vragen wat er is en of ik kan helpen
De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Rustig vragen wat ik heb gedaan en even met hem het lokaal uitlopen
De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Verbaasd en ik zou dankjewel zeggen en lachen
Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! Niet echt spannend wel veel avonturen haha
Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Voor hem opkomen en erbij gaan staan
Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? Kijken in magister of ik wel school heb vandaag en anders terug naar huis
Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? Terug naar huis
Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt! Wat doe je ? Tegen de docent zeggen of mijn eigen shirt van overdag aandoen en dan superveel body mist en deo eroverheen aan t einde
Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Dan voel ik me meestal lelijk maar soms denk ik ook dat ik best oke ben
Ik hoop echt dat jullie deze een beetje leuk vinden, heb de vragen een beetje gebaseerd op wat ik op dit forum allemaal las. Thanks vast voor jullie moeite! Graag gedaannnnn lief dat je dat maakt
Doby X
Hey @Dobymeis13 ik breng jouw lijstje nog even onder de aandacht dan vullen meer mensen het in! Liefs Tover xxx
Zo lief @Tover01 thank you sweety!
Doby X
Heyy @Dobymeis13!
Ik vul hem ook even in! Thanks voor de herinnering @Tover01
- Heeft 1 persoon je leven veranderd? Mijn vriendin :)
- Zoja, hoe ? Zij is gewoon mijn rots in de branding en ze is de eerste persoon die mij ziet zoals ik ben en waar ik mezelf kan zijn zonder een oordeel ik hou echt heel veel van haar
- Heb je een haat-liefde verhouding met iemand? Naja op zich niet misschien een beetje met mijn broertje ofzo
- waarom-waardoor? Ach ja door de standaard dingetjes die je hebt met een klein broertje haha (hou heel veel van m hoor)
- Herken je iets van je ouder(s) in jezelf terug? Ik heb qua persoonlijkheid denk ik veel van mijn moeder wat ik in mezelf herken, maar als ik mezelf hoor praten op een filmpje hoor ik gewoon mijn vader praten wat soms echt raar is haha. Maar qua passie delen we muziek heel erg dus dat herken ik ook erg terug in mezelf van mijn ouders.
- Wat doe je vaak, waar je eigenlijk niets aan vind maar toch moet? Ik vind sporten en zwemmen heel leuk, maar soms heb ik er echt geen zin in maar het moet want het is goed voor me en moet wel beetje fit blijven
- Wat is de zwaarste straf die je ooit kreeg (op school, club, thuis)? Ben er op de middelbare 1x uitgestuurd en heb verder nooit echt straf gekregen vgm
- leerde je daar echt van of was het alleen maar nasty ? /
- Welk vak op school vind je helemaal saai maar toch nuttig? Gym vind er geen klap aan, maar bewegen is natuurlijk wel goed
- Heb je wel eens iemand heel erg zien afgaan? Niet echt
- Wat deed jij toen? /
- Heb je wel eens iemand heel goed geholpen? Was een keer een klein kindje bij ons verdwaald en die ik heb toen geholpen om zijn moeder weer te vinden
- Wat deed diegene toen?(bedanken, etc) Mij heel erg bedanken
- Op wie ben je heel trots en waarom? Op mijn vriendin omdat ze ondanks mijn struggles met mij wilt zijn en omdat ik vind dat ze echt goed bezig is!
- Ben je ook wel eens trots op jezelf en waarom? Ik ben niet heel vaak trots op mezelf eigenlijk dat is niet echt bepaald mijn dingetje
- Heb je wel eens een beloning gekregen of een heel bijzonder compliment? Mijn zus heeft mij een tijd terug verteld dat ze het echt heel goed vind dat ik mezelf blijf ondanks alles wat er gebeurd is.. Dat is me wel heel erg bijgebleven
- Als je een kind op straat ziet zitten huilen en er is geen volwassene, wat doe jij? Helpen natuurlijk want ik ben niet een persoon die dat kan negeren
- De directeur komt je klas in en begint jou helemaal af te snauwen. Hoe reageer jij? Ik zou denk ik dichtslaan en helemaal niks zeggen xd
- De directeur komt je klas in en begint een hele speech over hoe top jij bent. Hoe reageer je dan? Hetzelfde als de vraag hierboven :}
- Heb je wel eens een heel spannend avontuur beleefd wat je nu nog bijzonder vind? vertel! Tot nu toe niet echt nee helaas.. Maar komt vast nog wel eens iets wat ik kan delen hier :)
- Je liefde (crush, vriendje, vriendin) wordt van z'n stoel geplukt en voor de klas heel kinderachtig handjes op zn rug in de hoek gezet, ogen naar de hoek toe, terwijl hij niets heeft gedaan. Wat doe jij dan? Ik zou mijn vriendin dan zeker steunen en zou er wel wat van zeggen denk ik tegen de docent :)
- Je komt op school, loopt naar binnen en er is helemaal geen mens. Nergens. wat doe je ? Heel verbaasd een paar minuten rondstaren en dan maar naar huis gaan ofzo
- Je heb een school uitje en je komt naar de vertrekplaats, en weg is de bus. Wat nu? Ouders bellen en vragen wat ik het beste kan doen denk ik xd
- Je hebt gym, pakt je spullen , je broekje, je sportschoenen, en uh ohw, geen shirt! Wat doe je ? Shirt dragen wat ik al aan heb is dan de enige optie denk ik :P
- Als je in de spiegel kijkt, wat voel je dan? Niet veel bijzonders eigenlijk
Mooie vragenlijst @Dobymeis13 echt goed gemaakt! Mijn complimenten
Liefs van ItsJustMe <3
Wie wil het nog meer invullen? 🤭