Skip to main content

misselijk gevoel bij verliefdheid??

• September 26, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hee girls, hier even een vraagje want ben zelf echt even helemaal radeloos..

oke hier komt het, ik ben dus nu 16 en ik merk dat ik eigenlijk echt heel erg op oudere mannen val (rond de 20-30) ik weet het heel erg.. maar nu merk ik dus dat ik jongens van mijn eigen leeftijd wel leuk vind maar nooit op zo een manier. Nou vind ik iemand dus echt heel erg leuk alleen hij is 24 en dat is natuurlijk veels te oud maar ook heeft hij een vriendin. Maar ik ben echt een soort van obsessed met hem (niet in een ziekelijke of stalker manier) maar als ik hem tegenkom (wat heel vaak gebeurt wegens prive redenen) dan word ik gewoon misselijk van verliefdheid lijkt wel en dat is ook prc mijn probleem als ik merk dat ik iemand leuk vind slaat dat binnen no time over naar een soort hele erge verliefdheid en denk ik constant aan die persoon maar het ding is dus dat die persoon meestal iemand is waarmee en fysiek gewoon niet kan vanwege meestal de leeftijd.. maar ook duurt de periode van de verliefdheid heel lang en word dit vaak alleen maar erger (niet in de vorm van een ziekelijke obsessie die gevaarlijk wordt nogmaals) ook zijn deze personen bijna altijd iemand die een “machtspositie” hebben om het zo te noemen. Maar hier nogmaals mijn probleem samengevat; ik heb soms dagen of uren op dagen waarbij ik de hele dag een soort zenuwachtig ben en een soort misselijk en ik dus ook geen hap door mijn keel krijg van de misselijkheid of weet ik het wat en dan is het enige wat ik wil bij die persoon zijn en dan kan ik ook niks meer eten zegmaar omdat ik dat dan ook deels niet mag van mezelf maar ook is de eetlust gewoon weg een soort combinatie van beide. En ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet……

ik hoop dat iemand zich hierin kan herkennen of van vroeger herkende en mij kan helpen of advies kan geven.. 

nou dat was het weer lieverds 

groetjes mij 💋 xx

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 27, 2025

Aii dat is lastig. Ik zou er sws niks mee doen, omdat hij zoveel ouder is en een vriendin heeft. Misschien kan je jezelf afleiden met een nieuwe hobbie?

xx liefs Wolf 🐺

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyy ja meeste mensen hebben een fase waar ze op oudere mensen vallen (ik ook gehad nu is t weer mn eigen leeftijd) dus t is niet gek een vriend van mij had dit bij de vriendin van zn zus (hij was 6 de vriendin van de zus 21) en ik wens je sterkte zoals ​@Wolf  al zij zou ik jezelf afleiden met een nieuwe hobby of een nieuwe game een tip bijvoorbeeld als hele leuke hobby's mensen hier op t forum helpen als #1 een limonade kraampje starten om geld voor n goed doel in te zamelen of ander kraampje als #2 en als #3 helpen bij vrijwilegers ogranisaties bijvoorbeeld een verzorchings tehuis of een helpen bij een festival in de buurt (wel vrijwileg ofcourse das t beste voor iedereen geeft n goed gevoel en je helpt anderen) 

suc7 met je nieuwe hobby vinden 

liefs anoniem 1305