Skip to main content

Misschien pms / psdd (vooral voor meiden)

• November 28, 2025
  • 0 reacties
  • 18 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy peoplee, het gaat nu best goed met me, maar dat komt omdat ik nu in een goed deel van mn cyclus zit. Ik heb namelijk waarschijnlijk pmdd, een versie van pms waarbij je ipv lichamelijke last, mentale last krijgt. Ik merkte namelijk dat de dagen voordat ik ongesteld werd, me depressief, nutteloos, somber voelde. Soms kreeg / krijg ik zelfs zeer heftige paniekaanvallen. Een keer was dat op school. Ik heb namelijk een soort angstoornis voor: Kotsen, flauwvallen, migraine, niet kunnen slapen en vroeger ook voor verdovende middelen / de verslaving daaraan. Ik heb geluk dat mijn cyclus lang is en ik er maar 2 dagen last van heb, maar soms is het echt zo erg dat als het langer als ik een week zo zou zijn ik het “niet aan zou kunnen” iykwim. De rest van de cyclus is dus een groot verschil dus ik voel altijd gelukkig, echt een soort high hahahah. Ik voel me dan dankbaar, liefdevol, zelfverzekerd, vrolijk en ook totaal niet nutteloos. Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen, of hier ervaringen over willen delen
XOXO - J