Je hebt een filmpje gezien. Dat is toch niet het oproepen van geesten. Daar doe je een soort ritueel voor met kaarsen en lange gewaden en dooie kikkers en gillende oude vrouwen. Dat heb je toch niet gedaan? Vast niet? Je hebt geen geest opgeroepen. Tintelingen in de voeten hebben we allemaal wel eens en tijdens het slapen verlammingsverschijnselen hebben is ook normaal. slaapverlamming heet dat. Niks aan het handje dus. Je hebt een lekkere fantasie dat wel.
Hey ! Zelf geloof ik niet in deze bovennatuurlijke dingen, maar als je ze zo ervaart moet je altijd denken " ik ben de baas over mezelf". Al dit soort enge dingen kun je de baas door ze figuurlijk weg te denken of weg te jagen uit je hoofd. En dan komt het ook niet meer terug. Wat kan helpen is ontspanningsoefeningen doen (youtube staan er veel). En aan leuke fijne dingen denken en tegen jezelf zeggen dat die het belangrijkste zijn. En die nare dingen jou niets kunnen doen. Het zijn gedachten en jij kunt ze echt de baas!
Liefs Tover xxx
Hey,
Nadat je dat filmpje hebt gezien is je hoofd het gaan geloven, omdat het waarschijnlijk realisaties leek, en doordat je dat gezien hebt lijkt het alsof je nu allemaal gestoorde dingen ziet, rustig maar dat is alleen je hoofd die met je aan het sollen is, het klinkt niet gestoord hoor, het is heel normaal, dat heeft iedereen wel, en s' avonds gaat je lichaam in een soort trans en dan kan het soms voelen als je wakker word dat je je lichaam niet meer voelt, naar dat is dan omdat je hoofd sneller wakker is dan dat het signalen doorgeeft dat je lichaam wakker moet worden. Dus niks om je zorgen over te maken.
Maar alsnog veel sterkte
10 uur geleden, heb je heel je lichaam nog?
het stelt me wel gerust dat de 3 dagen voorbij zijn.
en wat jullie ( @missJuliet en @Stoppelbaartje ) zeggen. dat het best normaal is om wakker te worden dat er iets verlamd voelt. ik geloof dat het normaal is maar het is erg onlogisch dat ik dat nog nooit heb gehad. ik heb wel eens een beetje een verlammend gevoel gehad maar dat was echt dat ik s’ ochtends wakker werd. dit was alsof er geen bloed door mijn benen ging om 3 uur s’ avonds. en ik word nooit s’ avonds wakker behalve als iets of iemand mij wakker maakt.
en ik heb dit niet eerder gezegd omdat ik dacht dat het niet zou uitmaken. ik had toen ik wakker werd het gevoel dat iets mijn keel dicht kneep. ik voelde niks om mijn keel maar het deed gewoon pijn. ik dacht dat het gewoon een verkoudheid zou zijn doordat ik gister ben gaan zwemmen en veel in en uit het water was waardoor mijn lichaam de temperatuur regeling niet goed op orde had, maar ik had na 5 uur ofzo daar ook geen last meer van. en de rest van de dag ook niet.
en wat jij zegt @Stoppelbaartje. het is geen fantasie. er word beweerd dat geesten en monsters echt bestaan en dat alleen kleine kinderen ze zien. maar doordat hen word verteld dat ze er niet zijn en dat ze dus nergens bang voor hoeven te zijn dat ze stoppen met geesten en monsters te zien. maar mij is nooit verteld dat ze niet bestaan. bij mij kwam mijn moeder met een spuitbus met monsterremover. zij joeg de monsters weg in plaats van vertellen dat ze niet bestaan. betekend dat dat ze echt bestaan en dat ik ze dus zie? ik weet het niet zeker. maar ik weet zeker dat er iets is. zo lang er geen bewijs is dat er niks bestaat zoals geesten of monsters blijf ik het als een mogelijkheid beschouwen.
en @Tover01 zoals ik al eerder heb gezegd, ik weet niet of het in mijn hoofd is. ik probeer het uit mijn hoofd te halen maar dat lukt niet. ik heb alles al geprobeerd. ik heb het geprobeerd weg te denken, geprobeerd iets vrolijks of leuks van te maken en geprobeerd het totaal uit mijn hoofd te laten verdwijnen door andere dingen te doen. ik zou bijna zeggen dat ik gewoon gek wordt. ik wil zo graag dat het echt is zodat ik weet dat ik het niet verzin, zodat ik weet dat ik niet gek ben.
ik zag dat @itszemma ook nog had gereageerd maar die reactie staat er nog niet. zodra die er staat lees ik hem meteen
10 uur geleden, heb je heel je lichaam nog?
Ik heb m'n hele lichaam nog. Ergens wel teleurstellend want ik had graag een raar verhaal willen hebben over hoe ik m'n benen verloor en ik had willen zeggen: "ik zei het toch, geesten bestaan".
Maar ik blijf erbij dat er wel iets was. Ik heb nu dat hele gevoel dat zij er is ook niet meer. Dat kan ook komen door wat @Tover01 zei en dat ik me op de leukere dingen ben gaan focussen.
Wat rottig, gaat het nu wel beter?
Je hebt wel een gave moeder als ze met antimonsterremover komt.
Dat bij je keel grijpen zoals je beschrijft kan komen doordat je hersenen al bang zijn, en die ene prikkel net erger word gemaakt, het kan ook zijn dat je te weinig gedronken hebt en daardoor je speeksel niet op orde is (dat heeft iedereen wel eens) zodra je dan wat drinkt gaat het meestal weer over. Ik kan je geen beter advies geven dan dit, ik denk altijd dat er een wetenschappelijke verklaring voor is. Heb je naast dat filmpje nog andere fenomenische dingen gezien? Bijvoorbeeld een knuffel (als je knuffels hebt) bewegen, of potloden. Ik hoop dat ik je heb gerustgesteld, verder kan ik geen verklaring bedenken en/of je helpen, sorry
Veel sterkte en ik hoop dat het snel over gaat<3
Ik weet er best wel wat over, maar ik wil niet de expert uithangen, dus kt, de bron hiervan is gewoon YouTube van geestenjagers.
Wat je kunt doen is mensen huren die apparatuur hebben en met geesten kunnen praten. Is je huis heel erg oud? Bijvoorbeeld voor de 2de wereldoorlog gebouwd. Dan heb je misschien Joodse geesten in je huis.
Nogmaals de bron hiervan is YouTube
Groetjes mij @Anoniemxv
Hoihoi
Misschien een beetje een late reactie maar dat filmpje dat je hebt gezien is de urban legend Teke Teke, die komt uit japan maar onthoud goed : die dingen zijn een urban legend, dus een volksverhaal.
Geen zorgen, je leven zal je dus heel normaal kunnen doorbrengen en als je echt geesten wilt oproepen kan dat met bepaalde dingen maar dit is zeker niet aan te raden! ik heb zelf ervaringen met geesten ook al heb ik ze zelf nog nooit opgeroepen, maar je kan per ongeluk een kwade geest oproepen en een geest die wel bedoeld is ervoor, maar het niet wilt! in dit geval kan dit zeer negatieve bijwerkingen hebben.
groetjes
Smekbeer
Hi!!!
Ik geloof zelf in bovennatuurlijke dingen omdat ik ze zelf zie. *zie vorige topic van mij* Altijd als ik bang ben dan ga ik een stripje lezen die bijvoorbeeld grappig of leuk is. Dan zijn je gedachte ervan weg en probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen.
Dat was wel een goed filmpje, dat het je zo bang gemaakt heeft. Je bent niet gek hoor, je hebt alleen een rijke fantasie en je bent misschien ook wat goedgelovig - en daar is niets mis mee.