misschien depressief of de hele tijd sad

  • 1 July 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hoi ik denk dat ik depressief ben of gewoon niet heel blij meer, ik voel de laatste tijd iets van een demon bij mij zijn die zegt dat ik te slecht ben voor de wereld en het eigenlijk niet verdien hier te zijn ik lig soms in mijn bed mezelf dood te janken omdat het leven gewoon mentaal even zwaar is op dit moment gewoon met al het gepest en het schelden ik ben er gewoon klaar mee maar dit verpest mijn leven een beetje ik weet niet waarom maar soms luister ik naar die kut demon en denk ik  dingen waar een 12 jarige niet over moet denken ik heb gewoon het gevoel alsof ik het leven van iedereen verpest er is een vriendin van mij die maakt me soms wel aan het lachen maar door de mantale nachten ben ik op school ook moe en volg ik de lessen ook niet goed ik wil gewoon dat het beter gaat 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hai:) 

Ik vind het echt zo naar voor je dat je dit meemaakt! Wat die demon zegt is niet waar! Ik ken je misschien niet, maar ik weet zeker dat je een prachtige en geweldige persoon bent. Ik meen het! <3

Pesters zijn vreselijk. Ze maken anderen belachelijk om zelf in de spotlight te staan. Dat vind ik zo triest. Ze denken dat ze alles zijn, maar ik vind ze alleen maar triest. Laat ze je niet klein maken! Wees sterk! Ga naar je mentor/juf/meester als ze vervelend blijven doen. 

Als het echt even niet gaat kan je altijd met de kindertelefoon of 113(Als je last van zelfmoordgedachten hebt) chatten of bellen hé. Op het forum staan wij ook altijd klaar voor je:) Heb je eigenlijk al een psycholoog of een ander vertrouwenspersoon?

Blijf alsjeblieft sterk! You can do it!! Xxxx heel veel sterkte banaantje <33

Hoi @anoniemgast3000 ,

 

We lezen dat je het momenteel erg zwaar hebt. En wat naar is dat. Je hebt het over een demon en gedachten die een 12 jarige niet zou moeten hebben en daar zouden wij het graag met je over willen hebben, als je dat fijn lijkt. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Hopelijk gaat het snel beter met je.

Groetjes,


Noa, De Kindertelefoon

Reageer