mis mijn ouders

  • 15 April 2020
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo.

ik zit op een groep en mis me ouders heel erg.

dit is pas mijn eerste week op de groep maar ze mogen niet langs komen verwegen het corona virus.

heeft de groep bepaald.

dit is de eerste keer dat ik met de kindertelefoon in contact kom mijn broer heeft wel vaker met de kindertelefoon contact gehad

hij woont ook  niet meer thuis.

ik wis in het eerst van mijn leven niet meer met wie ik er over moet praten en zag het op het nieuws dezen week dat ook veel kinderen contact zoeken in de corona tijd zo ben ik er op gekomen.

groetjes van mij

 


4 reacties

Hey

ik snap hoe moeilijk dat is. Zit je op een gesloten groep want anders kun je misschien met je ouders bellen. Ik denk dat als je een tijdje op de groep zit dat je wel meer gaat wennen maar het blijft natuurlijk moeilijk. Ik hoop voor je dat je snel contact met ze kunt hebben

xoxo

Probeer vrienden te maken! Dan is het ook gezelliger! En anders gewoon facetimen elke dag.

Hoi.

nee ik zit niet op een gesloten groep en mag wel bellen ( dat doe ik ook)

ik heb het daar ook gezellig maar in de avonden mis ik ze heel erg.

ik hou ze wel op de hogen.

liefs van mij. 

hallo.

ik zit op een groep en mis me ouders heel erg.

dit is pas mijn eerste week op de groep maar ze mogen niet langs komen verwegen het corona virus.

heeft de groep bepaald.

dit is de eerste keer dat ik met de kindertelefoon in contact kom mijn broer heeft wel vaker met de kindertelefoon contact gehad

hij woont ook  niet meer thuis.

ik wis in het eerst van mijn leven niet meer met wie ik er over moet praten en zag het op het nieuws dezen week dat ook veel kinderen contact zoeken in de corona tijd zo ben ik er op gekomen.

groetjes van mij

 

Hai, 

 

Dat moet vast erg lastig voor je zijn… Misschien kan je je ouders bellen! Je kan ook wat vrienden maken zodat je je gevoelens bij hun misschien kwijt kan en er ook wat minder aan denkt. Hoop dat je je snel beter voelt!

Reageer