Skip to main content

Hoi ik wil wat zeggen en ik hoop dat er mensen zijn die weten wat ik kan doen en me gerust kunnen stellen. Ik mis namelijk de band die ik eerst had tussen mij en mijn beste vriendin 1,2 jaar geleden (we waren toen nog niet veel met de middelbare bezig) belden, appten en zagen we elkaar veel meer als nu.  Vroeger appten/belden we bijvoorbeeld ongeveer bijna elke dag enz maar nu niet meer zo vaak als toen en dat mis ik gewoon. Ik weet dat ze gewoon bff met me wil zijn ze heeft nooit gezegd dat we geen bff meer zijn en ze zei pas geleden (2 weken geleden ofz) tegen me dat ze ook weer snel wilt logeren. (het is 3 maanden geleden dat we voor het laatst hadden gelogeerd). Ik denk zelf dat het te maken heeft met school en ze heeft vaak voetbal in het weekend en ook dat zij ook nog veel andere bestfriends heeft (denk ookniet dat het aan mij ligt ofzo). Maar we appen nu niet zo vaak en ik wil gewoon meer contact en meer afspreken/logeren zegmaar want ik mis haar gewoon best erg maar ik weet niet hoe ik het kan zeggen/vragen enz dus kan iemand me helpen? Weet iemand het? Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? 

Hey als jullie beide graag weer contact willen hebben, doe dit dan. Spreek samen af, bel elkaar soms ff of iets in die richting. Ikzelf herken me hier ook in, want ik had op de basisschool ook altijd een beste vriendin en ik ging er altijd van uit dat wij nog heel lang vriendinnen zouden blijven. Onze vriendschap is alleen door de jaren verminderd en nu spreken we elkaar eigenlijk nooit meer. Dit is geen ramp. Dit komt gewoon omdat als je ouder wordt, je andere interesses hebt, andere dingen doet en elkaar hierdoor dus minder vaak spreekt. Ik wil dus ff zeggen, ga lekker samen leuke dingen doen, maar doe het niet omdat je je verplicht voelt omdat anders de vriendschap minder wordt. Het is niet erg als je wat minder contact hebt ;)


Dankjewel voor je reactie☺️ Ik ga wss vragen of ze deze week weer kan afspreken of logeren en miss ook vragen voor meer contact enz  want ja ik mis dat gwn en ik doe het niet omdat ik een verplicht gevoel heb ofz maar gwn omdat ik haar mis en ik haar niet kwijt wil 💕


Reageer