Skip to main content

Hoi allemaalll

ik (meisje 14) had dus zo’n ding van iets van 2 jaar geleden tot een paar maanden geleden dat ik altijd in de avond ging huilen omdat ik dat leuk vond ofzo, ik maakte scenarios in mijn hoofd of ik was echt aan het piekeren, soms huilde ik ook omdat ik dankbaar was voor dingen in mijn leven, maar de laatste maanden voel ik minder emotie ofz. Ik huil letterlijk nooit en ik ben ook niet verdrietig maar ook nooit echt blij of boos ik voel gwn niks… Is dit normaal/kan ik er iets aan doen want mijn leven is echt saai zo. En hebben jullie hier ook ervaringen mee en kunnen jullie die delen?<3 groetjes Val

Ik er geen ervaring mee maar ik zou er met iemand uit je omgeving erover hebben want ze kennen je beter 

Kan zijn door derealisatie of depersonalisatie. Of heb je misschien iets heftig meegemaakt? 

Wat je kan proberen is jezelf weer te gronden, let op wat je voelt, probeer in het nu te komen door ademhalingsoefeningen te doen of bewust stil te staan bij wat je doet. Oké dit voelt heel spiritueel, zo ben k niet maarja dit kan helpen.

Liefs Anoniem789 

Hi 

dit is gewoon een beetje de puberteit ik heb het moeilijk maar het is een beetje normaal dat je jouw zo voelt ik ben ook 14 en ik heb ook helemaal het zelfde 

Xxx nevadatje 

Reageer