Vraag

mijzelf snijden

  • 13 November 2020
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Badge +1

Hey ik ben een meisje uit de 2de en 13

en ik vertel dit om dat ik het moet zeggen en hoop dat iemand weet wat ik moet doen.

 

ik ben boos op mezelf dat ik amper medelijden of spijt voelt en probeer mezelf daar voor te straffen.

door snijden .

ik ben boos op mezelf omdat ik gedachtes krijg die niet kunnen en van monsters zijn als ik dat krijg denk ik snel aan iets anders maar ik voel me nog steeds naar.

 

ik ben boos op me zelf omdat ik mijn huiswerk vaak niet maak en een gedeelte geeft de schuld aan mijn add en daar word ik bozer van op mij zelf maar het voelt niet of ik spijt heb en ik moet spijt voelen en beter me best doen maar als ik dat zeg tegen mij zelf voelt het nog steeds niet of ik het meen.

 

maar ik moet me zelf straffen .

dus doe ik dat met pijn.

 

maar nog steeds hou ik het gevoel dat ik niks verdien.

en nu ik dit schrijf zegt iets in me ook:

aandacht zoeker doe niet zo dramatis!!!

 

 

Topic aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 9


Dit topic is gesloten

2 reacties

Hii hoi1234,

Wat vervelend dat je je zo voelt. Echter is pijn niet de oplossing; je leert er niet van en waarschijnlijk wordt het alleen maar erger. Je vindt jezelf dramatisch, maar dat is echt niet zo! Dit is een probleem waar je echt serieus mee om moet gaan.

Weten je ouders dit al? Misschien kan je er met hen over praten. Je kan vragen of ze je willen helpen, dat kan zijn door je te begeleiden of hulp voor je te regelen. Het kan ook zijn dat je ouders niet zo goed weten wat ze moeten doen of het niet begrijpen. Dan kan je een afspraak maken bij de huisarts. Die weet beter wat je kan doen, aangezien hij/zij hier vaker mee te maken krijgt. Je kan door de huisarts doorverwezen worden naar bijvoorbeeld een psycholoog.

Ook kan je bij 113 coaching en therapieën vinden voor een niet al te hoge prijs als ik het goed heb. Je kan het beste zelf even de site bezoeken om te kijken of er iets tussen zit dat bij je past - www.113.nl.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!

x, Alpha

Reputatie 3
Badge +2

 

Hey @hoi1234 ,

 

Wat goed dat je meedenkt @xAlpha en wat lief dat je reageert. De informatie die je geeft is alleen niet geheel juist in dit geval. 113.nl biedt goede hulp bij zelfmoordgedachten. In de moeilijke situatie waar @hoi1234  op dit moment in zit, willen wij haar graag uitnodigen op de chat van De Kindertelefoon om met een van onze vrijwilligers daarover te praten. Of te bellen natuurlijk 0800-0432. Dat kan elke dag tussen 11:00 en 21:00 gratis en in vertrouwen. 

 

Groeten, Willemijn 
Namens De Kindertelefoon