hey..
Toen ik in groep 8 zat, had ik een keer gezegd dat ik heb gevaped, want dat vonden ze stoer, maar ik wilde het niet doen, dus ik had dat gezegd, zodat ze stopten met het pesten van me, maar toen kwamen ze er een week geleden er weer op terug, dus ik helemaal in paniek, want ik zit op de zelfde school als mijn zus, en die vriendinnen stonden erbij, maar die hadden dus dat gehoord, dus ik had snel verzonnen dat ik een vriendin had voor 5 min en het had uitgemaakt, omdat ze vapede, want ik dacht dat ze daardoor miss niet gingen snitchen bij mn zus, maar dat hebben ze wel gedaan. En nu denkt mijn zus dat ik vape en dat ik een vriendin heb gehad, en ik heb al tegen mijn vrienden gezegd dat ik gelogen heb, en heb het hele verhaal ook aan mijn zus verteld, maar ze geloofd me niet, omdat ik ook al bijvoorbeeld een keer snap had, maar dat mocht ik niet, en nu voel ik me echt super stom en weet ik niet wat ik moet doen. want als ze het tegen mn ouders gaat zeggen, gaan ze me echt vermoorden, en het is sws een kutgevoel als je zus je niet geloofd, dus wat moet ik doen!!! ik voel me nu echt super kut. want iedereen kijkt me op school nu ook echt aan