Skip to main content

hallo, sinds kort ben ik er achtergekomen dat twee van mijn vriendinnen zich snijden. sinds ze het hebben verteld is het uit de hand gelopen en ik ben bang dat het erger word. als ik hun probeer te helpen worden ze boos. wat moet ik doen! ik ben erg bezorgd!

weten de ouders van ze het of iemand anders om hun heen??? 

zo nee ga dan proberen contact te maken met de ouders en vertel het ze, ik weet dat dit niet is wat je wil want het is verraad maar toch moet je het doen, het is het beste

 

veel sterkte van mij


mijn antwoord zit nog in de check maar zal snel komen (hoop ik)

 

sterktee


hoi, bedankt voor de reactie. een van hun heeft het tegen haar moeder gezegd en de andere vriendin tegen niemand. mijn anderen vriendinnen en ik hebben het tegen de juf gezegd, ze zijn boos geworden en hebben ons “bedrijgd” met dat ze weer gaan snijden.

we weten niet zo goed wat we moeten doen.


Hey

probeer misschien stiekem ze tegen te houden maar ik weet ook niet hoe dat moet.


Hoi, 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 


Reageer