Skip to main content

mijn vriendin noemde me egoïstisch (sh)

• January 26, 2026
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy ik ben een meisje van 13 en ik doe zelfbeschadeging en soms heb ik zelfmoordgedachtes. dit komt voornamelijk door een jongen in mijn klas. nu heb ik mijn 2 beste vriendinnen dit een paar dagen geleden verteld en nu is één daar van (die ik al 10 jaar ken) ging een uur daarna gwn weer gezellig met die jongen praten en lachen. nu vindt ik dat nog niet zo erg maar daarna zei ze ook nog dat ik egoïstisch was om hun met mijn probleem op te zadelen. ik voel me alleen maar slechter hierdoor. ik weet niet meer wat ik moet doen. ik kan het ook niet mijn ouders vertellen want die zijn alleen maar bezig met mijn broertje en ik heb alleen maar stomme leraren. 

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 27, 2026

Dat is echt een k*t reactie en vind ik echt niet kunnen. Jij bent absoluut niet egoïstisch. Je hebt hulp nodig. Ik raad je aan de Kindertelefoon te bellen (0800-0432) of chatten. Sterkte ❤️

Liefs Yusa 😘

• January 27, 2026

Chatten/bellen met de kindertelefoon kan altijd! Wat een stomme vriendin zeg!!

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 27, 2026

🚩🚩

Wat een stom kind is dat. Dat zijn is vriendin maar een pestkop. Naar de coördinator en ervoor zorgen dat de ouders geïnformeerd worden van de situatie (en vertel ook je situatie zodat ze op school weten wat je meemaakt en je steun kunnen geven).

Groetjes,

ghast

• January 27, 2026

Toevoeging: je kan over zm gedachtes ook naar 113 bellen of chatten! Succes!

DKTBo
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • January 28, 2026

Hoi ​@ikvoerlievermijnnaamnietin ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Sterkte.

Groeten DKTBo van de Kindertelefoon