Hiii,
Ik schrijf dit terwijl ik zelf ook niet heel veel weet dus als het vaag is, niet mijn schuld.
Oké, ik kom dus uit een slechte vriendschap (andere post, niet belangrijk). Nu heb ik sinds een tijdje een nieuwe vriendin. Ze is super aardig, en ze is echt de beste vriendin waar ik om kan vragen. Ze is alleen wel een beetje chaotisch. Vanochtend was haar wekker niet afgegaan waardoor ze om 1 uur pas wakker werd en dus VEEL te laat op school kwam.
Het is echt een actie voor haar dus ik moest er eigenlijk wel om lachen (zij ook, ik ben niet gemeen). Alleen nu heeft onze mentor (waar ik nu dus echt pissig op ben) daar andere ideeën over. Ze heeft mijn beste vriendin bij social services gemeld. Die gaan nu bij haar huis kijken of ze wel goed leeft en als dat niet zo is word ze misschien weggehaald.
Mijn beste vriendin heeft misschien niet de beste leefomstandigheden maar echt zeker niet slecht. Ze heeft 3 (kleine) huizen (1 word verkocht, lang ingewikkeld verhaal), ze heeft alle schoolspullen, genoeg kleding, ze eet elke dag gewoon normaal vaak (beetje raar eten maar altijd eten) en ze weet dat ze aardig moet zijn en zo.
Nu wordt ze dus misschien weggehaald en ik weet oprecht niet wat ik moet doen. Ze is mijn beste vriendin en ik kan het niet aan om haar kwijt te raken. Ik weet niet of ik er mee om zou kunnen gaan om haar kwijt te raken. Ze blijft dan natuurlijk gewoon nog mijn vriendin maar ik ben er zo aan gewend geraakt haar elke dag te zien dat ik oprecht niet weet of ik het overleef als ze weg is. Zij is de enige persoon die me altijd op kan vrolijken no matter what. Ze heeft me laten zweren dat ik het aan niemand zou vertellen omdat maar 4 mensen dit weten (ik, zij en nog 2 anderen uit onze klas). Help me alsjeblieft want ik weet niet meer wat ik moet doen!
Groetjes