Beantwoord

Mijn vrienden schelden..

  • 24 December 2019
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn vrienden minder met kanker gaan schelden in mijn bijzijn. Ik vroeg het ze al een paar keer maar het leek ze vrij weinig te boeien.

-Dr8gon99

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 December 2019, 14:10

Bekijk origineel

5 reacties

als ik eerlijk mag zijn en hoe erg het misschien klinkt.

 

Niet.

het is eigenlijk normaal geworden in onze maatschappij om met kanker te schelden.

 

als zij zich niet aan willen passen voor jou en jij er echt veel last van heb, dan zou ik meer nieuwe vrienden zoeken die niet ermee schelden

Ja, triest genoeg is het normaal in onze maatschappij.

-Dr8gon99

Zou ze gewoon echt duidelijk zeggen dat je je er niet goed bij voelt wanneer ze hiermee schelden en gewoon constant blijven zeggen iedere keer dat ze ermee schelden. Hopelijk gaan ze er uiteindelijk op letten 

Hey Dr8gon99

 

Als er in mijn omgeving met kanker gescholden wordt, kijk ik de “schelder” teleurgesteld aan. Soms voeg ik er een teleurgestelde ‘ow’ aan toe. Sommigen gaan zich daardoor schamen voor hun scheldgedrag, en zullen er in de toekomst aan proberen denken om minder met ziekten en dergelijke te schelden. Anderen kan het dan weer weinig boeien wat ik van ze vind. Laat hen zich dan maar belachelijk maken; als verstandig zullen ze niet overkomen. 

 

Groetjes

Kenshin

Hallo Kenshin :)

Bedankt voor je reactie, ik zou het na de kerstvakantie als ik hun weer zie het proberen en dan hopen dat ze ermee stoppen want ik vindt het vervelend, (het is niet persè omdat ik het vervelend vindt maar anderen vinden het ook vervelend en dan wil ik dat ze stoppen). 

-Dr8gon99

Reageer