Mijn vriend wilt mijn vriend nietmeer zijn omdat ik autisme heb

  • 10 July 2020
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Badge

Het was me beste vriend


4 reacties

Heyy

Ik denk dat dat het leven is. Vrienden komen en vrienden gaan. De redenen waarom ze gaan zijn niet altijd even logisch. Shit happens i guess.

Groetjs

Hoi

 

Wat jammer dat deze persoon niet meer bevriend met je wil zijn, omdat je autisme hebt. Was dat zijn enige reden om de vriendschap te verbreken? Het feit dat je autisme hebt, of eerder de manier waarop je autisme naar voren komt? 
 

Ga alsjeblieft niet denken dat iemand met autisme geen sterke vriendschappen kan sluiten. Dat kan namelijk wel. De meesten, ook degenen met bepaalde uitdagingen, zijn prima in staat om vriendschappen te sluiten en te onderhouden. 
 

Heb je verder nog andere vrienden?

 

Gr. Kenshin

hey,

wat naar dat je vriend je vriend niet meer wil zijn omdat je autisme hebt. je mag er zeker van zijn dat dit niet aan jouw ligt. dus nu moet je ook niet gaan denken dat niemand je vriend wil zijn. het lijkt mij het beste om gewoon nieuwe vrienden te maken en hem achter je te laten.

Hallo Basvankader :)

Dan is het geen goede vriend als hij jou niet accepteert zoals je bent. Het is het beste om op nieuwe vrienden te focussen die je wel accepteren zoals je bent.

-TheMightySlayer <3

Reageer