Skip to main content

Hoi!

Hebben jullie ooit gehad dat je vriend je haat, omdat jij iets leuk vind wat hij haat?

Ik dus.

Ik ben een furry, en mijn vriend haat furries.

En daar begon het mee.

Echt, het lijkt alsof mijn "vriend" mij dood wil.

Wat vinden jullie hiervan?

Hebben jullie ook zoiets gehad?

-furryboy

Weet je dit zeker? Dat hij zo over jou denkt? Dan is hij geen vriend. Dan is hij een loser. Wat een loser van jou vindt maakt niets uit. Negeer hem dan vanaf nu. Laat hem niet meer de baas zijn over hoe jij je voelt. Dus dat jij je niet meer verdrietig voelt door hem. Doordat hij gewoon niet meer bestaat voor jou.

Weet je dit zeker? Dat hij zo over jou denkt? Dan is hij geen vriend. Dan is hij een loser. Wat een loser van jou vindt maakt niets uit. Negeer hem dan vanaf nu. Laat hem niet meer de baas zijn over hoe jij je voelt. Dus dat jij je niet meer verdrietig voelt door hem. Doordat hij gewoon niet meer bestaat voor jou.

Ja, dat weet ik zeker.

Dat heeft hij zelfs gezegd.

Ik wil echt zijn vriend zijn, maar dat kan gewoon niet.

Je hebt gelijk, dat hij 2 vrienden hebt verloren (in één dag) is echt zijn schuld.

Als een “vriend” zo over je denkt weet ik niet eens of ik er dan zelf nog wel vrienden mee zou willen zijn!

En om antwoord op je vragen te geven

Ik vind het heel raar, en nee nooit zoiets zelf meegemaakt

Als een “vriend” zo over je denkt weet ik niet eens of ik er dan zelf nog wel vrienden mee zou willen zijn!

En om antwoord op je vragen te geven

Ik vind het heel raar, en nee nooit zoiets zelf meegemaakt

Ik ben zijn vriend ook niet meer.

En ja, ik vind het ook raar.

@FurReality 

ik kan wel je vriend zijn!! (ik ben er zelf ook een)

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer